Luzhin2.4 Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Hoi, Ik heb een trainer geprobeerd te installeren, maar GTA IV wilt dan niet meer opstarten. Als ik opstart krijg ik dit venster(application error): Exception EFCreateError in module DSOUND.dll at 000116C5. Cannot create file "C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\asilog.txt". Toegang geweigerd. Ik heb de volgende bestanden in mijn gta map(C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV) gezet: dsound.dll filecheckfix.asi scripthook.dll trainer.asi trainer Ik heb Windows Vista64bit en gebruikersaccountbeheer uitgeschakeld. Wat doe ik fout? Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 het spel via launchgta4.exe starten en ook als admin uitvoeren. Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Inderdaad, alleen het spel als admin uitvoeren is ook al genoeg hoor >>> Door Hanneswasco: Waarom deze nutteloze herhaling?<<< Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2009 ok dank jullie wel, het werkt nu inderdaad Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.