hadezlbb Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Hoi, Ik heb een probleem als ik gta IV opstart komt er te staan: GTA IV Werkt niet meer eerst deed gta het wel, ineens niet meer help me? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Miss pc opnieuw opstarten. Anders heb ik weinig hoop. Je savegames backuppen en hem opnieuw installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hadezlbb Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Miss pc opnieuw opstarten. Anders heb ik weinig hoop. Je savegames backuppen en hem opnieuw installeren. heb pc al een paar keer opnieuw opgestart savegames heb ik allemaal al verwijderd ook al opnieuw geinstalleerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Heb je hem illegaal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hadezlbb Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 nope, heb hem gekocht bij musicstore Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 voer het spel als admin uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hadezlbb Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 ookal geprobeerd, helpt ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Nieuste drivers? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hadezlbb Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 ehmm videokaart wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Gemod? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Herinstalleer, zet er de nieuwste patch op en update ook je games for windows live. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hadezlbb Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 ja ik heb wel ooit gemod iemand link voor de nieuwste patch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 ja ik heb wel ooit gemod iemand link voor de nieuwste patch? Die word automatisch geinstalleerd als je GfWL aanzet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hadezlbb Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 ok ik zal proberen gta opnieuw te instaleren k verwijder alles wat erbij hoort, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 iemand link voor de nieuwste patch? Die word automatisch geinstalleerd als je GfWL aanzet. Ik kan me vergissen, maar die Games for Windows LIVE kan je toch niet aanzetten als hij GTA IV niet eens kan opstarten? De nieuwste patch kan je in de Download Database van GTAGames.nl vinden, en wel hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.