gabber016 Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Hallo! Ik heb een probleem... Ik heb sinds gister cleo3 geinsteleerd, Sinds dien doet GTA SA het niet meer. Ik krijg een error met als volgt: Het programma kan niet worden gestart omdat EAX.DLL ontbreekt op uw computer. U kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma op nieuw te insteleeren, En als je het op nieuw wil insteleren geeft die als volgt aan: Er is een probleem opgetreden tijdens het starten van C:\PROGRA~1\COMMON~1\INSTAL~1\RuneTime\10\50\Intel32\Ctor.dlll Astjeblieft help me Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Sommige dingen verwijder in je GTA SA map? Heb je het spel legaal? Probeer CLEO eens te verwijderen, en kijk of het dan werkt. Heb je CLEO goed geïnstalleerd? Reageren
gabber016 Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Ja ik heb hem legaal bedankt ik zal eens kijken of het werkt maar waarom doet cleo het bij mij dan niet? Reageren
gabber016 Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Hij doet het nog steeds niet:( Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) -__- Je mist eax.dll. Download die hier en stop 'm in je gta sa directory en je bent klaar om te spelen. Bewerkt: 23 december 2009 door coolnniek9 Reageren
gabber016 Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Bedankt maar wie weet misschien hoe je met cleo werkt? er hoort toch onder staan bij de menu dat je cleo3 hebt? >>> Door VWO-er: Voor vragen met betrekking tot modificaties moet je in de Modding Fora zijn.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.