nightmare007 Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 hey ik heb juist mta gedownload en heb al enkele servers gespeeld maar wat moet ik in de settings veranderen om met de muis "free look" te kunnen ik bedoel zo dat je om je heen kan zien door middel van de muis. alvast bedankt mvg nightmare007 Reageren
Remi-X Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Start je standaard San Andreas eens op. Dan ga je in het menu naar Options, dan naar Controller setup. Zorg dan dat er bij Configuration de optie Mouse + Keys staat ingesteld Reageren
nightmare007 Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Start je standaard San Andreas eens op. Dan ga je in het menu naar Options, dan naar Controller setup. Zorg dan dat er bij Configuration de optie Mouse + Keys staat ingesteld bedankt!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.