Jump to content

lost and damned inderdaad voor Pc!


Cylas

Recommended Posts

Op de cover van het Franstalige blad zien we een aantal aankomende titels, met onderdaad vrij klein GTA IV: The Lost and Damned. Hiermee is het verschijnen van de downloadable content voor de PC versie bevestigd.

Ik weet niet wat voor een blad PCJeux is, maar als een blad als de PU zoiets op de cover zet had ik zo mijn twijfels.

Maar ik vind het super dat de DLC ook naar de pc komt. Motoren! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Is gewoon een feit. En komt toch.

Zal er ook: The ballad of gay tony (pc).

Ik denk van wel.

Maar wel heel later.

Dan kan ik base jump op social club video maken.

Is cool.

Kan jij

Even proberen

Gewoon te

Schrijven? Dit

Leest namelijk

Nogal irritant.

En hoezo is het een feit?

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn redenen waarom dat zo klein staat geschreven, mochen ze het zeker weten hadden ze het in koeien van letters geschreven in het midden van het blad, voor mij is er dus helemaal niets bevestigd en blijft het twijfelachtig of ze komen.

Dit is geen fanboytalk, dit is een tamelijk realistisch-kijkende mening en mocht dan één blad het zeker weten, waarom an een Frans blad?

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk komt TBOGT ook naar de pc anders is het niet compleet :puh:

Nee idd dat zou wel een domper zijn...

Maar op de PC zijn de textures trouwens ook twee keer zo groot, dus hij zal ook mooier worden.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Een Rockstar contact had al lang en breed bevestigd dat hij naar de PC zou komen. De datum, ergens in Januari (de 17de of zo), lijkt me niet geheel waarschijnlijk meer. Maar goed, ik weet 99,9% zeker dat hij naar de PC komt. Nu maar hopen dat het niet die 0,1 is. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een Rockstar contact had al lang en breed bevestigd dat hij naar de PC zou komen. De datum, ergens in Januari (de 17de of zo), lijkt me niet geheel waarschijnlijk meer. Maar goed, ik weet 99,9% zeker dat hij naar de PC komt. Nu maar hopen dat het niet die 0,1 is. :7

Heb je daar je bron van ? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al zei, een "rockstar contact", met andere woorden, dat staat niet ergens zomaar online (persoonlijk contact). Heb ook nergens geprobeerd jullie te overtuigen van die mening, met als reden dat er nergens bewijs van online staat. Heb zorgvuldig mijn woorden gekozen, zodat nergens staat "het is zo", maar alleen "ik weet 99% zeker" of dat soort dingen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...