Cylas Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 http://www.gamersland.com/pc/grandtheftautoivlostdamned/nieuws/5317/gta-iv-lost-damned-inderdaad-naar-de-pc.html wat denken jullie? echt of nep CYlas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Ik denk dat The Lost And Damned een grote kans maakt op de PC vooral de Achievements die in een update stonden lijken me al genoeg, ik denk niet dat ze die voor de lol er inzetten Mooi gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Op de cover van het Franstalige blad zien we een aantal aankomende titels, met onderdaad vrij klein GTA IV: The Lost and Damned. Hiermee is het verschijnen van de downloadable content voor de PC versie bevestigd. Ik weet niet wat voor een blad PCJeux is, maar als een blad als de PU zoiets op de cover zet had ik zo mijn twijfels. Maar ik vind het super dat de DLC ook naar de pc komt. Motoren! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Waarom? Zo'n blad dient daavoor, om twijfelachtige dingen te bevestigen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LibertySeasnake Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Is gewoon een feit. En komt toch. Zal er ook: The ballad of gay tony (pc). Ik denk van wel. Maar wel heel later. Dan kan ik base jump op social club video maken. Is cool. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Ik geloofde al wel dat ze kwamen na die patch voor de pc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Is gewoon een feit. En komt toch. Zal er ook: The ballad of gay tony (pc). Ik denk van wel. Maar wel heel later. Dan kan ik base jump op social club video maken. Is cool. Kan jij Even proberen Gewoon te Schrijven? Dit Leest namelijk Nogal irritant. En hoezo is het een feit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Er zijn redenen waarom dat zo klein staat geschreven, mochen ze het zeker weten hadden ze het in koeien van letters geschreven in het midden van het blad, voor mij is er dus helemaal niets bevestigd en blijft het twijfelachtig of ze komen. Dit is geen fanboytalk, dit is een tamelijk realistisch-kijkende mening en mocht dan één blad het zeker weten, waarom an een Frans blad? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Dan zal episodes of liberty city wel naar PC komen of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Hopelijk komt TBOGT ook naar de pc anders is het niet compleet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 (bewerkt) Hopelijk komt TBOGT ook naar de pc anders is het niet compleet Nee idd dat zou wel een domper zijn... Maar op de PC zijn de textures trouwens ook twee keer zo groot, dus hij zal ook mooier worden. Bewerkt: 24 december 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 24 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 stel dat ie komt zal het dan een stand- alone uitbreiding zijn of niet? Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Een Rockstar contact had al lang en breed bevestigd dat hij naar de PC zou komen. De datum, ergens in Januari (de 17de of zo), lijkt me niet geheel waarschijnlijk meer. Maar goed, ik weet 99,9% zeker dat hij naar de PC komt. Nu maar hopen dat het niet die 0,1 is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Een Rockstar contact had al lang en breed bevestigd dat hij naar de PC zou komen. De datum, ergens in Januari (de 17de of zo), lijkt me niet geheel waarschijnlijk meer. Maar goed, ik weet 99,9% zeker dat hij naar de PC komt. Nu maar hopen dat het niet die 0,1 is. Heb je daar je bron van ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Zoals ik al zei, een "rockstar contact", met andere woorden, dat staat niet ergens zomaar online (persoonlijk contact). Heb ook nergens geprobeerd jullie te overtuigen van die mening, met als reden dat er nergens bewijs van online staat. Heb zorgvuldig mijn woorden gekozen, zodat nergens staat "het is zo", maar alleen "ik weet 99% zeker" of dat soort dingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.