Jump to content

lost and damned inderdaad voor Pc!


Cylas

Recommended Posts

En komt GTA IV The Lost And Damned ook naar de PS3 ?

Dat kan bijna uitgesloten worden, natuurlijk zouden ze kunnen komen voor de PS3, laten we nu maar afwachten of ze ook al naar de PC komen, dan zouden er ook al degelijke screenshots kunnen komen :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk komt ie naar de pc(kan ik hem ook eens spelen :tu: :tu: ) maar hopelijk dan ook Balled of gay tony deze zou ik liever spelen dan TLad!

Moet dan wel eindelijk eens een zwaardere pc kopen :cry:

Edit:liever naar de ps3 eigenlijk :bier:

Bewerkt: door Shockwaveplayer
Link to comment
Delen op andere websites

jezus waarom worden er zulke topics gemaakt? de dlc's komen NOOIT never naar de ps3 en/of pc, want microsoft heeft 50 miljoen dollar betaald om ze alleen voor de xbox 360 te houden.

Bewerkt: door needhack
Link to comment
Delen op andere websites

jezus waarom worden er zulke topics gemaakt? de dlc's komen NOOIT never naar de ps3 en/of pc, want microsoft heeft 50 miljoen dollar betaald om ze alleen voor de xbox 360 te houden.

Ja, voor 6 maanden, en die zijn al lang om......

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, voor 6 maanden, en die zijn al lang om......

Geef jij dan eens even de bran waar jij vna hebt dat het voor 6 maanden was, nergens maar dan ook nergens is gekend hoe lang die deal duurt en er wordt aangenomen dat het wel even zal zijn(altijd)...

Link to comment
Delen op andere websites

jezus waarom worden er zulke topics gemaakt? de dlc's komen NOOIT never naar de ps3 en/of pc, want microsoft heeft 50 miljoen dollar betaald om ze alleen voor de xbox 360 te houden.

dus jij denkt dat ze per ongeluk alle achiefments van The lost and Damned in de pc versie hebben gezet..?

En als hij op de pc komt mogen ze hem wel beter leveren als Gta IV want dat was echt bagger qua werking

Dat weten alle pc gebruikers denk ik wel

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij hebben we er met "meneer Aargh" een bijzonder type bij :ch: maar dat effe offtopic. Als TLaD naar de PC komt is dat fijn voor hen die dat willen, en als het niet zo is hebben ze pech gehad. Het is een leuke game, maar zoveel mis je er niet aan als je 'm niet hebt, tis geen volwaardige GTA tenslotte.

Link to comment
Delen op andere websites

Spijtig dat de PC nog steeds de DLC niet heeft. :(

Maar ik heb het gevoel dat de DLC nooit uitgebracht zal worden. Misschien zit alles van de DLC gewoon al in het spel, is het gewoon kwestie dat iemand het vindt. De Motoren van TLaD zijn al gevonden, wie weet vindt men nog meer. Ik hoop van wel.

BV_1993

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...