Jump to content

Connection lost to one or more players.


Axelectric_

Recommended Posts

Ik heb het vaak voor, als ik multiplayer speel zegt ie iets in de aard van: "Connection lost to one or more players".

Ligt dit aan mijn verbinding?

Zo ja, hoe kan ik dit oplossen?

Nog iets: Als ik een invite krijg voor een spel, accepteer ik die en staat er: "This game session no longer exists".

En ik heb het echt ELKE keer...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het vaak voor, als ik multiplayer speel zegt ie iets in de aard van: "Connection lost to one or more players".

Ligt dit aan mijn verbinding?

Zo ja, hoe kan ik dit oplossen?

Nog iets: Als ik een invite krijg voor een spel, accepteer ik die en staat er: "This game session no longer exists".

En ik heb het echt ELKE keer...

( PS3, XBOX, PC?]

Misschien je router iets dicher bij je console doen :)

Heeft mij wel geholpen :bier:

Bewerkt: door woveriene
Link to comment
Delen op andere websites

1= Meestal is er dan een speler in de game die jou netwerk blokkeert, dus als jij later in die game komt dan kan jij er niet meer in omgekeerd hetzelfde als jij in die game zit kan hij er niet in.(Als hij toch in die game komt dan wordt jij uit de game gegooit of wat woveriene ook al zei, je router staat te ver weg van je PC/PS3/XBOX dus moet je die dichter bij zetten of je internet is niet zo goed of er staat een laptop dicht bij jou aan die stoort op je internet van je XBOX PS3 ;)

2= zoals het er staat de game bestaat niet meer> anders zou ik deze niet weten misschien gaat de persoon van wie je de invite krijgt uit die game :?

:bier: hopelijk heb je er wat aan ..

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

1= Meestal is er dan een speler in de game die jou netwerk blokkeert, dus als jij later in die game komt dan kan jij er niet meer in omgekeerd hetzelfde als jij in die game zit kan hij er niet in.(Als hij toch in die game komt dan wordt jij uit de game gegooit of wat woveriene ook al zei, je router staat te ver weg van je PC/PS3/XBOX dus moet je die dichter bij zetten of je internet is niet zo goed of er staat een laptop dicht bij jou aan die stoort op je internet van je XBOX PS3 ;)

2= zoals het er staat de game bestaat niet meer> anders zou ik deze niet weten misschien gaat de persoon van wie je de invite krijgt uit die game :?

:bier: hopelijk heb je er wat aan ..

@Antwoord 2: Maar ik weet zeker dat de game bestaat :? ik heb gehoord dat sommigen het ook hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

1= Meestal is er dan een speler in de game die jou netwerk blokkeert, dus als jij later in die game komt dan kan jij er niet meer in omgekeerd hetzelfde als jij in die game zit kan hij er niet in.(Als hij toch in die game komt dan wordt jij uit de game gegooit of wat woveriene ook al zei, je router staat te ver weg van je PC/PS3/XBOX dus moet je die dichter bij zetten of je internet is niet zo goed of er staat een laptop dicht bij jou aan die stoort op je internet van je XBOX PS3 ;)

2= zoals het er staat de game bestaat niet meer> anders zou ik deze niet weten misschien gaat de persoon van wie je de invite krijgt uit die game :?

:bier: hopelijk heb je er wat aan ..

@Antwoord 2: Maar ik weet zeker dat de game bestaat :? ik heb gehoord dat sommigen het ook hebben.

Misschien staat een van je netwerk poorten dicht?

Link to comment
Delen op andere websites

1= Meestal is er dan een speler in de game die jou netwerk blokkeert, dus als jij later in die game komt dan kan jij er niet meer in omgekeerd hetzelfde als jij in die game zit kan hij er niet in.(Als hij toch in die game komt dan wordt jij uit de game gegooit of wat woveriene ook al zei, je router staat te ver weg van je PC/PS3/XBOX dus moet je die dichter bij zetten of je internet is niet zo goed of er staat een laptop dicht bij jou aan die stoort op je internet van je XBOX PS3 ;)

2= zoals het er staat de game bestaat niet meer> anders zou ik deze niet weten misschien gaat de persoon van wie je de invite krijgt uit die game :?

:bier: hopelijk heb je er wat aan ..

@Antwoord 2: Maar ik weet zeker dat de game bestaat :? ik heb gehoord dat sommigen het ook hebben.

Misschien staat een van je netwerk poorten dicht?

En hoe zie ik dat?

BTW, ik krijg nog een bericht als ik multiplayer speel: "Disconnected because your ROUTER is too strict".

Wat wil dat zeggen?

Link to comment
Delen op andere websites

** 3x posten achter elkaar mag niet.. **

Er zijn 2 opties ik heb namelijk dit ook

  1. Je hebt geen nat type 2
  2. Je hebt een waardeloze router...

Sommige routers ondersteunen geen game en laten dan niks toe.. lastig maargoed ga naar de dichtsbijzijnde ict hut of electronica zaak waar ze routers verkopen en vraag naar een router waar je goed mee kan gamen

ikzelf heb optie 2 en ik heb steeds geen zin om te dokken voor een nieuwe router lol :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

** 3x posten achter elkaar mag niet.. **

Er zijn 2 opties ik heb namelijk dit ook

  1. Je hebt geen nat type 2
  2. Je hebt een waardeloze router...

Sommige routers ondersteunen geen game en laten dan niks toe.. lastig maargoed ga naar de dichtsbijzijnde ict hut of electronica zaak waar ze routers verkopen en vraag naar een router waar je goed mee kan gamen

ikzelf heb optie 2 en ik heb steeds geen zin om te dokken voor een nieuwe router lol :schater:

Wel, dan zal het aan de router liggen want ik heb NAT-type 2.

Ik heb een ADSL B-Box van Belgacom.

Link to comment
Delen op andere websites

** 3x posten achter elkaar mag niet.. **

Er zijn 2 opties ik heb namelijk dit ook

  1. Je hebt geen nat type 2
  2. Je hebt een waardeloze router...

Sommige routers ondersteunen geen game en laten dan niks toe.. lastig maargoed ga naar de dichtsbijzijnde ict hut of electronica zaak waar ze routers verkopen en vraag naar een router waar je goed mee kan gamen

ikzelf heb optie 2 en ik heb steeds geen zin om te dokken voor een nieuwe router lol :schater:

Wel, dan zal het aan de router liggen want ik heb NAT-type 2.

Ik heb een ADSL B-Box van Belgacom.

Dat zou heel goed kunnen want als ik nat type 2 heb doet hij nog netzo vaag..

Maar ga een keertje langs bij en ICT hut en vraag eens of je deze router op een of andere manier werkend kan krijgen om te gamen of dat je een nieuwe moet kopen om goed te gamen.

Succes

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...