rockcompany Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Hier het Going (F)Out topic, Ben jij uitgegaan ? Waar ? Wanneer ? Een top of een Flop ? daarom ook (f)out Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Ja. Naar de friettent. Uurtje geleden. Ging goed, alleen te weinig friet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rockcompany Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Ja. Naar de friettent. Uurtje geleden. Ging goed, alleen te weinig friet. , lekker uitgaan naar de frituur! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) Ja, ik ben uitgegaan. Naar de schuur toe om een tang te halen en een schroevendraaier 40 minuten geleden. Het ging helemaal top, want ze lagen beide op de werkbank dus hoefde ik niet te zoeken. Bewerkt: 23 december 2009 door Djmaddox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Volgens mij wordt hier met uitgaan op iets anders gedoeld dan de voorbeelden die jullie geven. Volgens mij gaat het over uitgaan naar een discotheek/strip club et cetera. Als ik naar de schuur loop, zeg ik ook niet tegen mijn ouders dat ik heel even uit ga. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Volgens mij wordt hier met uitgaan op iets anders gedoeld dan de voorbeelden die jullie geven. Volgens mij gaat het over uitgaan naar een discotheek/strip club et cetera. Als ik naar de schuur loop, zeg ik ook niet tegen mijn ouders dat ik heel even uit ga. Ik denk dat ze dat zelf wel ook weten hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zakura Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Ik ben ook nog uit geweest, naar de wc, ging goed, kon me drol goed wegspoelen, en zat best lekker, ik denk dat ik over 5 minuten weer ga Ik geef het als cijfer een 9! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 gisteravond met wat vrienden lekker achter de bar je lam zuipen XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Ik ben gisteren uitgegaan met korfbalvrienden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 (bewerkt) Ik ben gister naar de Notenkraker geweest voor CKV. En daarna nog ff de kroeg in. Bewerkt: 24 december 2009 door ArticLight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 is met een paar vrienden naar KFC gaan ook goed was best lekker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silver-Blade Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Ben jij uitgegaan? Ja, ik droomde dat ik een kaars was... Waar? Naar de hoeren, ik hoopte een potje te kunnen lontneuken. Wanneer? Gisteravond, ik werd gruwelijk heet. Een top of een flop? Een flop, want de lonten waren opperdepop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Ben jij uitgegaan? Ja, ik droomde dat ik een kaars was... Waar? Naar de hoeren, ik hoopte een potje te kunnen lontneuken. Wanneer? Gisteravond, ik werd gruwelijk heet. Een top of een flop? Een flop, want de lonten waren opperdepop Volgens mij is het wel genoeg zo. Nu even serieus. Ja ik ben gister uitgeweest, met mijn familie. waarheen? Naar KinePolis in Antwerpen. (Film: Christmas Carol 3D) Het was top, je moest van die aantrekkelijke brilletjes op, en het beeld kwam recht op je af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Het was top, je moest van die aantrekkelijke brilletjes op, en het beeld kwam recht op je af. Daarom heet het ook 3D. Ik blijf vanavond gewoon thuis, en morgen moet ik werken. Misschien daarna naar het café. ^^ En de laatste keer was ook een top. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Zo, de lolbroeken hebben even hun kans gekregen.. Vanaf nu ontopic, anders gaat er hier een slot op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.