Galiorix Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Het is alweer even geleden dat ik uit ben geweest maar het was toen in ieder geval wel gezellig. Ik ga misschien met nieuw jaar uit met vrienden, maar dat is nog niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Ik ga nooit uit. Puur omdat dat van mijn ouders niet mag en dan krijg ik weer gezeik. Mijn ouders zijn bang dat ik me helemaal klem zuip. Maar ik zou wel graag eens uit willen gaan. Weet iemand hoe ik mijn ouders hiervoor over kan halen? (of raak ik dan teveel off-topic?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeathPenalty Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Gister naar m'n stamkroeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rockcompany Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2010 Welke discotheek pakde gelle zo? In België hé? De laatste tijd nogal weinig uitgegaan omdat ik moet trainen voor mijn wielercarrière! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 Gister naar de stad met vrienden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.