Rivel Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) Beste, Met dit topic wil ik jullie allemaal bekend maken met een nieuw project. De naam houden we nog even geheim, evenals de inhoud maar we kunnen jullie al wel dit geven: Nu, om het kort te houden we moeten leden hebben. Dat zie je ook al in het filmpje. Maar even kort ene opsomming wat we willen en nodig hebben. Ik citeer uit mijn profiel: Ons project zoekt enthousiaste, gemotiveerde en flexibele leden om deel uit te maken van een prachtig project. Voel jij je geroepen om hiervan deel uit te maken en zelfs internationale bekendheid te verkrijgen? Wij zoeken leden met volgende kenmerken: Enthousiasme Flexibiliteit Teamspeler Je bent in het bezit van San Andreas: PC Editie Je hebt de mogelijkheid om SA:MP te spelen Je hebt tijd om naar opnames te komen En vooral je bent gemotiveerd Heb je deze eigenschappen? Stuur dan een PB naar Rivel met daarin volgende gegevens. Je forumnaam Je MSN (Xfire, maar dat is niet noodzakelijk). Je (eventuele) ervaring We zoeken vooral stunters, cameremannen, acteurs, figuranten... Alvast bedankt voor je tijd. Dit topic staat open voor commentaar en speclaties. Gelieve aanmeldingen via PB te doen! Groeten, Rivel & VWO-er Bewerkt: 24 december 2009 door Rivel Reageren
Dieko Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Gaan jullie met Windows Movie Maker editen? Dat is wel zonde voor zo'n leuk project. Ik raad jullie Cyberlink of Corel aan. Daarmee kunnen jullie nog leuke effecten toevoegen. Reageren
cooling Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 (bewerkt) Klinkt wel leuk Zal wel PB sturen Groetjes Cooling Bewerkt: 6 januari 2010 door cooling Reageren
Fedmas Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Waar ken ik dat ergens van? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.