moechy Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) Eerste: Tweede: Derde : Derde V2: Bewerkt: 24 december 2009 door moechy Reageren
woveriene Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Eerste: Tweede: Eerste vind ik heel mooi =D 2e iets minder 1 : 10/10 2 : 8/10 Reageren
.Senne Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Wat me onmiddellijk opvalt is dat je in deze drie sigs al een erge vooruitgang op kan merken. De eerste is een mooie sig, , maar het is van een beginnerstutorial en dat zie je eraan. De outcome is mooi voor de tutorial die je gevolgd hebt, maar het is een té "beginner" tutorial voor jou, want je kan sowieso al veel beter dan dat. Dat zie je aan je tweede, die dan alweer wat mooier is dan de eerste. Goede kleuren in de achtergrond, die ook goed past rond de render (render met een blur erover?). Tekst had ik iets anders gedaan, door de tekst layer wat blending options toe te kennen, er een schijn rond te geven of iets anders, waarmee je ook wat de lege plek links kon opvullen. De derde sig vind ik dan nóg beter dan de twee voorgaande. Achtergrond is erg simpel, maar wel stijlvol en knap gedaan. Past zowel qua kleur als qua stijl ook erg goed bij de render. Tekst is ook zeker niet slecht maar is net iets te groot naar mijn mening. Als je 'm iets kleiner doet en dan de afstand van de letters tussen elkaar wat vergroot zodat het tussen de arm en de border zit had ook wel iets leuks gegeven. Punten in volgorde van verschijnen: 7/10 8/10 9/10 Tot daar mijn reet rate. Keep it up Moechy, je hebt zeker potentieel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.