KoenKucharek Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 geen lijstje nodig denk ik ik zou dit plaatje graag water groter hebben: link Breedte = 473 Hoogte = 473 als dit mogenlijk is zonder dat die lelijker word ander gewoon een groot vierkant er van maken dat is eigenlijk ook de bedoeling groetjes koen
.Senne Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) Even snel gekeken wat het gaf met Photoshop: Kwaliteit gaat er inderdaad wel zwaar op achteruit, maar daar valt jammer genoeg weinig tot niets aan te doen. Edit: ik weet niet waar het voor is, maar je kan er natuurlijk gewoon een witte rand rond doen van 473 pixels hoog en breed, als het bijvoorbeeld voor een site ofzo is.. Bewerkt: 23 december 2009 door .Senne
KoenKucharek Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Even snel gekeken wat het gaf met Photoshop: Kwaliteit gaat er inderdaad wel zwaar op achteruit, maar daar valt jammer genoeg weinig tot niets aan te doen. Edit: ik weet niet waar het voor is, maar je kan er natuurlijk gewoon een witte rand rond doen van 473 pixels hoog en breed, als het bijvoorbeeld voor een site ofzo is.. het is wel goed zo bedankt
Recommended Posts