Mazzeltje Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 Als ik op mijn map Software druk krijg ik allemaal zwarte vlakken te zien. En een hele lange lijst zelf. Weet iemand wat dit is en hoe ik het weg krijg. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 heb je al op virusen of adeware, spyware gesheckt? :unsure: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) heb je al op virusen of adeware, spyware gesheckt? :unsure: Ik heb net gescant op Spyware en Virussen. En wat erin zat heb ik maar verwijderd. En het zit er nog steeds in. Heeft iemand misschien een idee van wat er aan de hand is? :unsure: Ik zelf weet het helemaal niet. Bewerkt: 14 juni 2005 door Mazzeltje Reageren
The Outlaw Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 komt het misschien door een bestand dat zoiets blokkerd of is je pc trager dan normaal? als adware en virusscans al niet helpen zou ik toch eens grondig in he oc gaan kijken. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 komt het misschien door een bestand dat zoiets blokkerd of is je pc trager dan normaal? als adware en virusscans al niet helpen zou ik toch eens grondig in he oc gaan kijken. Het valt me wel op dat me PC trager is dan normaal. Maar wat is een OC dan? :blink: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Oc? ik bedoelde pc, misschien is er een bestand dat het vertraagd of misschien is er een bestand in je pc dat er wel in zit maar waar jij nog nooit van hebt gehhord dan wel gebruikt Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Oc? ik bedoelde pc, misschien is er een bestand dat het vertraagd of misschien is er een bestand in je pc dat er wel in zit maar waar jij nog nooit van hebt gehhord dan wel gebruikt Ik heb nu een paar dingetjes verwijderd uit de software map. En er staan nu geen rare dingen in de Software map meer.(alles herken ik, en heb ik er zelf op gezet.) Maar toch zie ik nog allemaal rare Zwarte vlakken. :blink: Reageren
X-TX Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Die strepen komen door je video-kaart/chips. Dat is dan nog het eerste wat bij mij opkomt als ik dat zie. Twede is dat niet alle bestanden die je installeerd zijn te zien in Software window. Het is allemaal wel misschien raar wat ik zeg maar ik hou het nog steeds bij de video kaart/chips. Verwijder Kazaa want dat is ook een bron van virussen. Na mijn kleine onderzoek met normale Kazaa heb ik tijdens de installatie ervan met elke stap 1 virus kunnen ontdekken en in totaal 5. Als je Kazaa verwijderd staan ze er nog steeds op. Het gaat dan om Gain dat bekend staat als hulp software voor Windows. Die map bevat dan 3 virussen na de installatie. De andere 2 zijn .dll bestand van Kazaa zelf. Misschien dat je virus scanner ze goedkeurd maar goed. Het is een tip. Ik vergeet dit probleem niet en ik zal kijken of ik misschien en oplossing voor kan vinden. Reageren
Quatroking Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 probeer eens hitman pro 2, kan je gratis van hitmanpro.nl halen! als dat niet lukt, is het waarschijnlijk de videokaart of een fout in het register. (heb ik een keer gehad, had hij mijn confugiratiescherm geblokeert) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.