Jump to content

Multiplayer


Borym

Recommended Posts

Graag zou ik willen weten of het mogelijk is om bij gta 4 op de playstation 3. Om online samen te spelen met een vriend zonder dat andere mensen mee kunnen spelen. Daarnaast wil ik weten of het mogelijk is om met zijn 2en in de wereld waar je terecht komt in het begin als je iemand invite om hier politie op je dak te krijgen.

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Graag zou ik willen weten of het mogelijk is om bij gta 4 op de playstation 3. Om online samen te spelen met een vriend zonder dat andere mensen mee kunnen spelen. Daarnaast wil ik weten of het mogelijk is om met zijn 2en in de wereld waar je terecht komt in het begin als je iemand invite om hier politie op je dak te krijgen.

alvast bedankt

Ja, je kan denk ik een server aanmaken met een wachtwoord :).

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met vrienden alleen wilt dan pak je Part Mode of

(IN JE MOBIEL> SP)

Multiplyer > Player match > Custom match > Privet slots(naar het hoeveel spelers Bijv. met 3 speles doe je 17 slots)

Hopelijk heb ik het goed :bier:

Gewoon naar je telefoon, Multiplayer -> Custom Match -> Private slots zet je op Max en dan spelen maar

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...