Jump to content

Multyplayer probleem


Game-Fan

Recommended Posts

Hallo, hoe komt het dat sommige niet dood kunnen gaan of hun auto's helemaal kogelvrij zijn ik heb al eens tegen iemand 100keer met zo een N.O.O.S.E tank geschoten en nog niets, dit probleem doet zich voor in multyplayer, weet iemand hier een oplossing voor of wat dit is het is namelijk nogal stom zij mij neerschieten en ik kan dat niet bij hun.

Link to comment
Delen op andere websites

Of je hebt een cheater te pakken? Overigens hoort dit niet in IV forum, maar in het Multiplayer forum. Verplaatst. ;)

Ik denk dan toch een cheater, want als een auto ontploft dan zijn de andere dood en hij leeft nog, deze cheater kan ook over het water rijden, en kan veel sneller met zijn auto rijden. kan ik deze ergens reporten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik veronderstel dat het op de XBOX360 is, want de N.O.O.S.E tank is van de uitbreiding TBoGT ;)

Er zijn héél wat mensen die game files van hun XBox360 modden, zo kunnen ze oneindig veel gezondheid en munitie krijgen, en kunnen ze hun wagen onverwoestbaar maken. Maar ik geloof niet dat iederéén op Xbox Live hun Xbox mod. Dus dit is misschien wel een soort bug. Ga eens na of dit bij elke multiplayer match is.

Overigens is de N.O.O.S.E tank sterker dan iedere auto hoor, die gaat niet in één-twee-drie ontploffen.

Succes! :bier:

Bovenstaande post vergeten te lezen, sorry!

@Hieronder

NOOSE Tanks zijn niet bruikbaar in PC ;)

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik heb op gta 4 op de xbox 360 ook wel is zoon probleem gehad :Y

toen had ik een SMG,

en hij zat in de auto en was ergens tegen aan gereden.

ik schoot een stuk of 100 kogels en nog steeds niet dood toen pakte ik mijn shotgun want de SMG was op 5 keer geschoten nog niet dood!!

toen viel de xbox 360 uit en zij :

Disconnected from xbox live

toen maakte ik opnieuw verbinding en deed hij het weer

ook zie ik soms mensen lopen en dan telepoort hij een paar meter terug en loopt hij weer en zij heletijd door

gewoon een xbox live foutje gewoon opnieuw opstarten :tu:

ik hoop dat dit helpt

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hallo ik heb ook een probleem alleen ik zat met MP bij iemand in de auto, en toen stond er Disconected en ik was in Singelplayer.

Ik dacht dan ga ik opnieuw naar een andere MP server. maar hij vind geen servers meer.

Wat voor console heb je?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ja dit is absoluut een cheater en mocht je er nu weer één tegen komen. Er zijn nu echt heel veel cheaters in het spel online. Ik hoop dat rockstar daar weer een patch voor uit gaat brengen dat het tegengaat, want soms is het echt niet leuk meer. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...