Jump to content

HELP


RDRLOVER

Recommended Posts

hooi

ik heb gisteren net 2 gtas gehaald , degewone gta 4 en the episodes of liberty city . :cab:

maar nu zijn ze ineens zoek en.. welke zal ik in de winkel halen , ik bedoel : welke is beter / leuker :ch: ??

alvast bedankt :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste hoe raak je nu z'n game kwijt ? :puh:

Als ik jou was zou ik ze allebei weer opnieuw kopen dus Episodes en IV .

Maar als je echt moet kiezen zou ik toch voor de Episodes gaan: meer mogelijkheden, je kan hetzelfde doen als in IV. :tu:

Alleen een nadeel is je weet niet wat er precies is gebeurt in het verhaal omdat je niet heel de''serie'' hebt

Link to comment
Delen op andere websites

ik zal gta IV pakken in verband met de duur van de missies en zij missies maar als je humor zoekt de episodes wat ik heb me soms toch wel stiekem gelachen

en in hemelsnaam hoe raak jij 2 spellen kwijt naar een dag

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste reactie hierop is: HOE RAAK JE DAT KWIJT!?

Ik zou het koesteren :puh:

Als ik jou was zou ik voor de Gta IV gaan. Je komt dan rustig in het verhaal en je leert iedereen kennen. Koop daarna (als je weer genoeg geld hebt) de Episodes maar. Dan weet je beter waar het over gaat!

Link to comment
Delen op andere websites

dankje voor de reactie's , ik ga maandag GTA IV gewoon kopen :klap:

en tja , ik kwam uit mn bed vanochtend en ik zette mn xbox aan , en toen zat er een ander spel in . :cab: en toen heb ik 2 uur gezocht en ik kon hem gewoon niet vinden :?

maarja , bedankt voor jullie hulp :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als je voor de achievements/trophies speelt zul je ze alletwee moeten hebben ;) . Dan is het naar mijn idee beter om eerst de "gewone" te spelen, dan word je in de Episodes wat minder in het diepe gegooid. In IV heb je dan meer de tijd de dingetjes te oefenen

(dikke vuurgevechten enzo, fatsoenlijk rijden)

die vooral in TLOAD meteen terug komen.

Link to comment
Delen op andere websites

hahaha, weet je wel zeker dat je ze gekocht heb :bier:?

Ik zou episodes from liberty city halen als ik jou was. Maar eerst alles doorzoeken want hij kan niet zo maar weg zijn toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Net als de meeste anderen hier vind ik het een vreemd verhaal. Twee spellen tegelijkertijd kwijt... het zal wel. Ik weet niet of je al wat nieuws hebt gekocht, maar ik zou voor IV gaan. Het spel is groter, maar bovendien tegenwoordig ook goedkoper dan EoLC.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de ''gewone"' IV teruggevonden , die lag idd bij mijn broetje onder zijn bed . maar the lost and damned ben ik toch nog steeds kwijt , ik ga morgen ofso the lost and damned halen

allemaal bedankt :cya:

en nou de waarhijdpuh2.gif

dit is de waarheid :

ga naar boven het 1ste bericht dat is echt gebeurt :Y

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou eerst GTA IV kopen, aangezien die veel langer is (je beleeft er langer plezier aan) en je wordt ook helemaal geïntroduceerd tot het verhaal.

Bij EFLC zul je sommige dingen niet snappen, omdat je de originele GTA IV niet gespeeld hebt. ;)

>>> Door Hanneswasco: De topicstarter heeft GTA IV al gevonden, dus geen hulp meer nodig. Topic krijgt dan ook een slotje.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...