PrioX Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 (bewerkt) Hallo, Ik dacht ik heb nog geen topic's gezien over een mooi Parkour in IV dus bij deze : Post hier al je zelf gevonden parkour -Free run parkour -Een moter Parkour -Een auto parkour -rally parkour Noem maar op ! (Sorry als hier al een topic over was > En mag ik dan de link ? Bewerkt: 24 december 2009 door PrioXCoMBo Reageren
LOLBOEK6 Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 tussen de luchthaven en de zee is een tof rally parcour , je ziet bandenspooren waar je moet rijden Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 tussen de luchthaven en de zee is een tof rally parcour , je ziet bandenspooren waar je moet rijden Wel jammer dat wanneer je voorbij de erste lichten bent de politie je gaat achtervolgen, mocht je de politie af kunnen zetten was dat hét rallyparcours... Charge Island is een heel mooi plaatsje als circuit, mooie bochen, chicanes en combinaties . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.