Robin2130 Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 Hee luitjes ik heb een probleem. Ik heb de originele versie van Vice City en ik heb gisteren een scooter en een paar auto's en o.a. VC reborn v1 in het spel gezet dus ik d8 ik ga ff reborn uitproberen en die scooters enzo maar ik krijg vervolgens bij het laden van mijn savegame: Unhandled Exception dus dan loopt mijn spel vast en moet ik m afsluiten en als ik VC opnieuw start dan gebeurt het zelfde maar hoe krijg ik die unhandled exception weg??? (zonder VC opnieuw te installeren) mijn systeem: AMD 2500+ cpu 256MB geheugen Windows XP home (zonder service pack1) PLEASE HELP ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 Je spel loopt vast zeg je? Mijn spel start uberhaupt niet eens op maar ik heb wel service pack 1. Ik vindt het wel raar dat je met Windows Xp Home niet de service pack 1 hebt, die hoort er geloof ik wel op te zitten. Als je m' download van de Nl microsoft site denk ik niet dat je het oplost maar je kunt het wellicht proberen. (Check bij ''Deze computer'' , en dan ''eigenschappen'' of je de service pack 1 toch misschien wel hebt). Succes!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 Je kan je oude savegames niet meer gebruiken, je moet een nieuwe game starten, anders loopt ie vast. waarom weet ik ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 24 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 ook belachelijk volgend jaar koop ik san andreas voor op de pc want ik heb geen ps2 en ik hoop dat dat gezeik als san andreas er is afgelopen is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 Ja, daar ben ik dus ook bang voor met mijn computer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_lover Geplaatst: 31 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2004 Hee luitjes ik heb een probleem.Ik heb de originele versie van Vice City en ik heb gisteren een scooter en een paar auto's en o.a. VC reborn v1 in het spel gezet dus ik d8 ik ga ff reborn uitproberen en die scooters enzo maar ik krijg vervolgens bij het laden van mijn savegame: Unhandled Exception dus dan loopt mijn spel vast en moet ik m afsluiten en als ik VC opnieuw start dan gebeurt het zelfde maar hoe krijg ik die unhandled exception weg??? (zonder VC opnieuw te installeren) mijn systeem: AMD 2500+ cpu 256MB geheugen Windows XP home (zonder service pack1) PLEASE HELP ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er staat bij de requirments dat je service pack 1 nodig hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 31 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2004 ik heb robin geholpen hij was vergeten de VC limit adjuster te gebruiken dus dan weet iedereen dant voor de volgende keer....voor VC reborn te installeren heb je de VC limit adjuster nidig (dat staat ook in de readme) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.