RobK Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Hoi, Hoe kun je inbreken bij SA, ik heb gehoord dat je dan zo'n Van moet stelen maar als je dat hebt gedaan dan weet ik nog niet hoe ik in kan breken.. iemand die me kan helpen plz? thx.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Hoi,Hoe kun je inbreken bij SA, ik heb gehoord dat je dan zo'n Van moet stelen maar als je dat hebt gedaan dan weet ik nog niet hoe ik in kan breken.. iemand die me kan helpen plz? thx.. (PC)Als je in de Van zit druk je op 2. (PS2)Als je in de Van zit druk je op R3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iLoveGta Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 hey, je moet zoeken met de zoekmachine(of hoe het ook mag heten)maar het is niet erg want je ben thier nog maar net nieuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Hoi,Hoe kun je inbreken bij SA, ik heb gehoord dat je dan zo'n Van moet stelen maar als je dat hebt gedaan dan weet ik nog niet hoe ik in kan breken.. iemand die me kan helpen plz? thx.. Ja inderdaad zoals Dragonmaster al zij met 2 op de Pc en R3 op de Ps2. Ik doe het heel vaak inbtreken lekker geweren jatten en da money B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kaasje Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Hoi,Hoe kun je inbreken bij SA, ik heb gehoord dat je dan zo'n Van moet stelen maar als je dat hebt gedaan dan weet ik nog niet hoe ik in kan breken.. iemand die me kan helpen plz? thx.. Ja inderdaad zoals Dragonmaster al zij met 2 op de Pc en R3 op de Ps2. Ik doe het heel vaak inbtreken lekker geweren jatten en da money B) Ik weet niet meer hoe zo'n inbrekers busje eruit ziet ik heb het maar 1 keer voor een missie gedaan. Kan iemand mij zeggen waar je zo'n busje meestal vinden kan of hoe hij heet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Kan iemand mij zeggen waar je zo'n busje meestal vinden kan of hoe hij heet? Tegenover de Los Santos Gym. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kaasje Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Kan iemand mij zeggen waar je zo'n busje meestal vinden kan of hoe hij heet? Tegenover de Los Santos Gym. Ik dank u Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the super killer Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 en ik ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the super killer Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 (bewerkt) hoe heet dat bussy eigelijk? :huh: *Gebruik voortaan de Edit-knop. Rechtsboven je post! Bewerkt: 15 juni 2005 door Se7en Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 hoe heet dat bussy eigelijk? :huh: boxville :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[p][e][t][e][r] Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 aaah danku =) nu moet het alleen ff werken ^__^ wat het niet altijd doet :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobK Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 thx allemaal, kan ik voortaan zelf ook flink geld jatten enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ronaldje Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Heej Ik zie dat busje egt niet staan in eiland 1 hoor.. Kna iemand me helpen ? Teken het aan op de kaart:$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Kijk hier heb ik een link voor je. klik Als je de zoekfunctie gebruikt vind je er onwijs veel over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 je moet wel een stuk verder in het spel zitten :unsure: voor het busje er staad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.