Jump to content

Inbreken

RobK

Recommended Posts

Hoi,

Hoe kun je inbreken bij SA, ik heb gehoord dat je dan zo'n Van moet stelen maar als je dat hebt gedaan dan weet ik nog niet hoe ik in kan breken.. iemand die me kan helpen plz?

thx..

:D

(PC)Als je in de Van zit druk je op 2.

(PS2)Als je in de Van zit druk je op R3.

Delen op andere websites

Hoi,

Hoe kun je inbreken bij SA, ik heb gehoord dat je dan zo'n Van moet stelen maar als je dat hebt gedaan dan weet ik nog niet hoe ik in kan breken.. iemand die me kan helpen plz?

thx..

Ja inderdaad zoals Dragonmaster al zij met 2 op de Pc en R3 op de Ps2. Ik doe het heel vaak inbtreken lekker geweren jatten en da money B)

Delen op andere websites

Hoi,

thx..

Ja inderdaad zoals Dragonmaster al zij met 2 op de Pc en R3 op de Ps2. Ik doe het heel vaak inbtreken lekker geweren jatten en da money B)

Ik weet niet meer hoe zo'n inbrekers busje eruit ziet ik heb het maar 1 keer voor een missie gedaan. Kan iemand mij zeggen waar je zo'n busje meestal vinden kan of hoe hij heet?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...