TomHagen Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 (bewerkt) Sinds gister laden afbeeldingen van Tinypic niet meer. Dit gebeurt zowel op Firefox, Chrome als IE. Ik heb nooit op Afbeeldingen van deze server blokkeren gedrukt, want ze staan ook niet in de lijst (Extra --> Opties --> Inhoud --> Nogwat). Het ligt ook niet aan mijn firewall (McAffee) want die is nou uitgeschakeld en Windows Firewall is altijd al uitgeschakeld. Verder op geen andere sites last van afbeeldingen die niet laden. Ik kan wel de site http://www.tinypic.com/ bezoeken, maar een afbeelding werkt dan weer niet. Er staat onderaan de balk Wachten op i43.tinypic.com..., maar er gebeurt niks. Firefox of laptop opnieuw opstarten heeft geen nut. Gisteren werkte ook Imageshack niet, maar nu opeens weer wel. Wie lost het raadsel op. Edit: nou doen ze het wel weer. Snap het nog steeds niet, maar goed. Bewerkt: 26 december 2009 door TomHagen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.