qbdown Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Ik heb zonet de missie 'Ransom' voltooid en ik wil de missie 'She's a keeper' starten, maar ik heb nog steeds geen SMS ofzo gekregen.. Wanneer kan deze missie gestart worden? Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Misschien krijg je een telefoontje van Gerald McReary of van Packie Of het komt nog of je hebt nog andere missie staan doe nog moeten Anders moet je even heel je telefoonboek langs gaan en iedereen bellen Misschien moet je nog een foto maken van Gracie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
qbdown Geplaatst: 24 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 De foto heb ik al gemaakt, anders kun je de missie ook niet voltooien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 (bewerkt) De foto heb ik al gemaakt, anders kun je de missie ook niet voltooien Ow sorry dat is die missie idd Je moet dacht ik wachten tot Packie je belt Bewerkt: 24 december 2009 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
qbdown Geplaatst: 24 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 (bewerkt) Duurt wel vrij lang dan Bewerkt: 24 december 2009 door SilverShield Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Duurt wel vrij lang dan Waneer heb je de missie voltooid ? Misschien moet je dan toch je telefoonboek uitpluizen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
qbdown Geplaatst: 24 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 (bewerkt) 10 Min geleden, daarna gesaved.. en ik heb me telefoonboek ook al uitgepluisd maar geen succes Bewerkt: 24 december 2009 door SilverShield Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Ransom kan je gewoon tussendoor spelen, terwijl e met iets anders bezig bent... She's A Keeper start aan de Alderney State Correctional Facility, staat daar dan nog geen G? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 10 Min geleden, daarna gesaved.. en ik heb me telefoonboek ook al uitgepluisd maar geen succes Eén keer saven is vaak niet voldoende, save dus nog eens en doe eventueel een andere (zij-)missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 trouwens op welke console heb je hem. Want met de pc kan je wel eens probleempjes krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Op de consoles waren eerst ook zat problemen hoor. Hannes, in principe helpt dat niks, aangezien de vaste tijd die blijft staan tot na een (zij)missie en een belletje hetzelfde blijft . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.