BAD14 Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 (bewerkt) eeey, Ik heb een eigen samengestelde pc, zie handtekening. Nou heb ik gister bij steam voor 11 euro Mirrors edge en GTA iv gekocht. (Bedank voor de tip btw ) Nu elke keer als ik Mirors edge wil gaan spelen doet die het aan het begin gewoon normaal. Als ik eenmaal 2 minuten spele ofzo gaat die raar doen. Er komen dan rare geluidjes uit de boxen en de kleuren veranderen en het spel reageert gewoon niet meer, daarna doet internet explorer en windows media player het bijvoorbeeld ook niet meer goed. Pas als ik de pc opnieuw opstart doet het internet enzo weer normaal. Ik kan zo helemaal niet gamen? Dit probleem had ik eerst ook al bij een officiele cod MF2 versie die ik een paar daagjes had geleend van een vriend. Na 1 minuut in het spel te zitten komt er allemaal gekraak uit de boxen en het reageert niet meer. Weet iemand wat hier het probleem van is? Ik heb nou windows 7 64 bit maar hiervoor had ik XP 32 en toen kwam het ook al voor. Toen gamede ik nog niet zoveel maar nu ik GTA heb wel. Alleen het kan gewoon niet? Hiervoor had ik btw op xp wel Sn Andreas en daar kwam het helemaal niet voor. Groeteen Bewerkt: 24 december 2009 door BAD14 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 Scan eens met Malwarebytes- Anti Malware en download ook even HardWare monitor en maak daar een screenshot kan zodat we de temperaturen kunnen zien. Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 gebruik SIW eens en post hier dan de temperaturen van je videokaart, ik vermoed oververhitting. laat SIW ff draaien, ga even het spel starten enzo speel heel ff en ga dan naar SIW en plaats hier dan de huidige, minimale nen maximale temperatuur van de kaart Reageren
BAD14 Geplaatst: 24 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2009 (bewerkt) Dit is zeg maar tijdens het 1minuutje mirrors edge spelen. Daarna crashde die btw wel dus! En deze heb ik voorhet spelen gemaakt: Ik heb wel 2 120 mm fans. Toen ik die nog niet had liep de CPU temp makkelijk rond de 60 gewoon stock zonder iets te doen, Windows 7 heeft nou wel een GTS250 update geinstaleerd van 108 mb maar heeft niet geholpen. Net speelde ik weer heel even mirrors edge en het scherm werd op een gegeven moment helemaal blauw en er stondt iets van dumping physical memory ofzo( zoiets klik) en toen starte die opnieuw op maar nou chrasht alles weer een beetje dus ik start hem waar weer opnieuw op Net als nu dan laat die heel veel dingen heel raar zien terwijl ik nog niet eens heb gegamed?: Bewerkt: 24 december 2009 door BAD14 Reageren
ArticLight Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 (bewerkt) Er is dus iets mis met je software, waarschijnlijk de videokaart driver. Je beeldscherm kan het niet zijn, want dan zagen wij die rare vlakjes niet op de screenshots. Ik raad aan je drivers opnieuw te installeren of te updaten. Echt heel warm wordt je videokaart iig niet... Bewerkt: 24 december 2009 door ArticLight Reageren
Djmaddox Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 Ik denk zomaar dat je graka een beetje dood is. Heb je hem wel eens geoverclockt? Reageren
BAD14 Geplaatst: 24 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2009 (bewerkt) Ik heb nog niks met die kaart gedaan nog nooit. Gewoon in het pci slot gedaan en op stroom gezet en verder heb ik er niet aangezeten ook niet software matig. Wat is nou slim om te doen? Is het slim om de pc helemaal te formateren en een 32 bit versie te instaleren en alle drivers opnieuw erop zetten? Zoveel werk is dat voor mij niet alleen moet steam die games wel weer downloaden, (GTS IV was nog niet eens klaar) Of is het slimmer om bij Azerty aan te kloppen voor garantie? Ik denk dat ik eerst even alles formateer dan alle drivers enzo opnieuw instaleer kijken of die het dan wel doet! Bewerkt: 24 december 2009 door BAD14 Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 Weet je zeker dat de drivers helemaal up-to-date zijn? Eerst alle mogelijke problemen uit proberen te sluiten, daarna pas RMA overwegen. Anders loop je de kans de kaart gewoon weer terug te krijgen als je hem naar Azerty stuurt. Reageren
BAD14 Geplaatst: 24 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2009 Ja zeer waarschijnlijk wel weetje jij waar anders de nieuwste drivers zijn voor de CLUB3d gts 250 green edition 512mb Reageren
Djmaddox Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 (bewerkt) Ja zeer waarschijnlijk wel weetje jij waar anders de nieuwste drivers zijn voor de CLUB3d gts 250 green edition 512mb Op de website van Nvidia? Ooit gehoord van Google? Bewerkt: 24 december 2009 door Djmaddox Reageren
BAD14 Geplaatst: 24 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2009 ja daar heb ik dus er al eentje gedownload maar ik wist niet zeker of ik bij nvidia moest kijken of bij club 3d Maar ik ga nou even proberen die te instaleren en anders formateer ik alles wel even en begin ik helemaal opnieuw. Na dat ik die dus heb geinsaleerd blijft gewoon hetzelfde probleem. Internet explorer reageert dan ook niet meer en alles. NU ga ik denk ik even alles formateren en opnieuw instaleren is dat slim? >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 Na dat ik die dus heb geinsaleerd blijft gewoon hetzelfde probleem. Internet explorer reageert dan ook niet meer en alles. NU ga ik denk ik even alles formateren en opnieuw instaleren is dat slim? nee want dat ding is gewoon kapot, dat is duidelijk, dit heeft niks met drivers oid te maken, dat ding is overduidelijk kapot. Reageren
GTA-Lovera Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Overhit ? Stof in Computer gevlogen ofzo Kan van alles zijn Reageren
Djmaddox Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 (bewerkt) Overhit ? Stof in Computer gevlogen ofzo Kan van alles zijn We hebben hem toch om z'n temperaturen gevraagd en daar was niks mis mee. Bewerkt: 25 december 2009 door Djmaddox Reageren
wesley123 Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Overhit ? Stof in Computer gevlogen ofzo Kan van alles zijn ja tuurlijk, er vliegen stofdeeltjes in de computer en die raakten zijn videokaart zo hard dat hij gescheurt is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.