Sprunk Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Nee, hij is niet gescheurd, maar het kan best zijn dat er een dik pak stof op de onderdelen zit. Dit kun je het beste dan maar even proberen we je halen met een bus perslucht o.i.d. Het kan best zijn dat de PC door te veel stof te warm wordt, ookal hoort hardware het met een pak stof nog te doen, in de praktijk is het vaak anders. Reageren
Zakura Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 En stof kan kortsluiting veroorzaken btw. Aan TS, is je pc ook extreem traag of presteert ie verder wel gewoon goed? Heb het bij mijn eerste 'game' pc ook gehad, artifacts, battlefield 2 mapje laden duurde 15 a 20 minuten, kraak geluiden uit me boxen/headset, en toen was mijn moederbord gaar en uiteindelijk is ie gestorven. Reageren
BAD14 Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Ik heb mijn pc even van binnen bekeken en er was niks mis met de kaart. Toen heb ik Windows 7 opnieuw geinstaleerd en andere nvidia drivers gebruikt en nog een paar updatejes geinstaleerd. Nu heb ik COD 4 geinstaleerd, die had ik nog liggen en deed het voorheen nog geen 1 minuutje. Nu loopt het spel gewoon goed en verder heb ik nog nergens problemen mee. Steam is nou Mirrors edge aan het downloaden dan kan ik dadelijk even chekken of die het ook doet. Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Dan lijkt het mij, net zoals ik al aan het begin van dit topic gezegd had, gewoon een software probleem. Reageren
BAD14 Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Ja waarschijnlijk wel dus! Maar Mirrors edge is nou op 85% dus ga dadelijk wel even kijken! Reageren
wesley123 Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 als jij niks slechts kunt zien op de kjaart betekent het dus helemaal niet dat er niks mis mee is. Op mijn kaart is toch ook niks te zien maar toch geeft hij temperaturen fout weer e.d. Reageren
BAD14 Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Ja dat snap ik wel maar tot nu toe doet hij het toch weer goed en zal het dus aan de software hebben gelegen? Mirrors Edge werkt nu echt perfect net als COD! Steam is bezig met gta downloaden maar voor de rest, bedankt iedereen! >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.