Jump to content

kerstcadeau's 2009


onbekendeIV

Recommended Posts

Wij doen niet aan sinterklaas,

*Een mediacenter, om films, muziek, en foto's met een kasje via de PC op je TV af te spelen

*DVD Harry Poter 5

*DVD Prison break - The Final Break

*Een skartcenter (een schakelstation voor de TV)

*Een dekbedovertrek, vraag niet waarom :puh:

*BB onderbroeken

*En iets van mijn overleden opa, wat veel waarde heeft voor mij. Maar dat houdt ik even buiten het forum. Andere jaren is het wat meer, maar dit jaar kwam het door dat media-ding wat best wel prijzig was. Maar ben blij natuurlijk :) . Trouwens ook nog van mijn geliefde 1 ketting gehad met een half hartje..

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de offtopic post.

Ik krijg gewoon Assasins creed: Bloodlines. En daar ben ik blij genoeg mee.

Waarom moet iedereen toch zo materialistisch doen. Op die manier vergeten mensen de echte betekenis van kerst. Gezellig samen zijn met vrienden en familie.

Maar nee, Tegenwoordig is het Hebben, Hebben, Hebben.

:N gewoon triest, vind ik het.

waar zie jij nu iemand materialistich doen?hij krijgt een PS3 maar dta is toch de keus van de ouders?ik krijg(heb het al gekregen eigenlijk) modernwarfare 2 voor de pc.

Kijk tegenwoordig is het niet meer de keuze van de ouders maar van het kind.

De ouders zijn de personen die zeggen: "Kies maar iets uit, Maakt niet uit wat"

Waardoor het kind zelf de keuze maakt voor iets groots. Of voor veel. Ze denken niet meer na bij de echte bedoelingen van kerst.

Zalig kerstfeest iedereen.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de offtopic post.

Ik krijg gewoon Assasins creed: Bloodlines. En daar ben ik blij genoeg mee.

Waarom moet iedereen toch zo materialistisch doen. Op die manier vergeten mensen de echte betekenis van kerst. Gezellig samen zijn met vrienden en familie.

Maar nee, Tegenwoordig is het Hebben, Hebben, Hebben.

:N gewoon triest, vind ik het.

waar zie jij nu iemand materialistich doen?hij krijgt een PS3 maar dta is toch de keus van de ouders?ik krijg(heb het al gekregen eigenlijk) modernwarfare 2 voor de pc.

Kijk tegenwoordig is het niet meer de keuze van de ouders maar van het kind.

De ouders zijn de personen die zeggen: "Kies maar iets uit, Maakt niet uit wat"

Waardoor het kind zelf de keuze maakt voor iets groots. Of voor veel. Ze denken niet meer na bij de echte bedoelingen van kerst.

Zalig kerstfeest iedereen.

Dat is nou de reden waarom wij niks met kerst doen behalve eten, anders loopt iedereen te zeuren van ik wil dit, ik wil dat. Ik ben gelukkig niet zo heel erg daarmee. Maar wij vieren ook Sinterklaas. daarom met kerst niks. Dan zal ik vanavond nog wel wat krijgen (mijn neef en nicht ook wel) maar dat is dan erg klein. mensen vergeten de gedachte achter kerst, gezellig met de familie. ik weet niet wie er zo slim is geweest er cadeaus bij te denken. maar dat is ondertussen het belangrijkstevan kerst denk ik, hebben hebben hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

ook enkele prulletjes [stiften, kladblok, herlaadkaart..] waar ik overigens heel blij mee ben. Kerstmis betekent voor mij samen gezellig eten en onderuitgezakt in de zetel praten met mijn familie, en dat is naar wat ik streef. De cadeau's zijn enkel bijzaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn lijstje :

DJ-Console Hercules (Ja mensen, dit is geen gameconsole maar een echt DJ geval )

MONSTER ENERGY RIPPER+JUICE ( Ik ben een liefhebber van EnergieDrankjes, en dat weten ze )

15 euro

Morgen gezellig met familie naar De Efteling en misschien nog een kleinigheidje

Link to comment
Delen op andere websites

Wij doen de laatste jaren ook niet meer aan sinterklaas. Dus doen we kleine cadeautjes met de kerstdagen. Ik heb zelf 2 armbanden gekregen, dvd Alles is liefde, dvd seizoen 4 van Gooische vrouwen, mini etui met dove douche toiletartikelen en een kleine kristal bal met led verlichting :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben Christelijk dus bij mij thuis draait Kerst om de geboorte van Jezus niet om cadeau's,

eten doen we wel.

1e kerstdag: gourmetten met het gezin

en 2e kerstdag: Kippen- en konijnenpoten met opa en oma

hooooooi viccie211

Link to comment
Delen op andere websites

eeen kerstkaart met daarin 250 euro. ik vraag nergens om maar mijn moeder vind kerst belangerijk omdat zij vroeger nooit kerst mee heeft kunnen maken.en we hebben met de familie gegourmet met 3 gourmet stellen en 15 shotels vlees(grote fammilie vandaar)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...