Jump to content

Doherty Garage Hidden Interior


patrick1995

Recommended Posts

Hey,

Ik dacht vandaag: ik ga in de doherty garage kijken.

Maar ik zie alleen maar 'n kale ruimte.

Ik ben er binnen gekomen met de San Andreas Place Manager, en de coördinaten heb ik hier vandaan gehaald.

Maar ik zie een hele andere ruimte, namelijk:

gallery46.jpg

Edit: even alle afbeeldingen gewist, nu nog maar 1 screen

Bewerkt: door patrick1995
Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet worden de afbeeldingen gewoon verkleint als ze te groot zijn. Dus zelf verkleinen hoeft niet. ;)

>>> Door VWO-er: Ja, maar dat verkleinen helpt weinig als je 40 afbeeldingen onder elkaar zet (ze blijven evengoed de pagina uitrekken). Ik heb er even links van gemaakt<<<

Goedzo, en nu werken de links niet meer. :puh:

>>> Door _KoE_Mzungu: Gelukkig maar, want 40 screens is een behoorlijke 'overkill', één of geen screen was waarschijnlijk genoeg geweest. Waren waarschijnlijk 40 screens van de bodem van een hemel in het HIU, niet bijster interessant om die allemaal te bekijken.<<<

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt, maar dan konden ze niet naast elkaar en dan moet je meer scrollen.

>>> Door _KoE_Mzungu: Als ze naast elkaar staan is het ook met 40 screens dat je alsnog moet scrollen. Beperk je in het vervolg tot één of twee essentiële screens die een toegevoegde waarde geven aan je tekst.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom hij niet laad weet ik niet, want de coördinaten zijn gewoon goed. Ik denk dat je te ver weg word gespawned zodat het interior niet meer geladen kan worden, ik heb het namelijk ook wel eens gehad. Je moet even zoeken naar andere coördinaten.

Edit: Bijvoorbeeld in dit filmpje zul je de coördinaten op 1:57 vinden.

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Ben je wel geteleporteerd vanuit een interieur in Hemel E naar de garage? Je kan namelijk alleen binnen dezelfde hemel succesvol teleporteren, op zich werkt het teleporteren wel maar als je in hemel J was zal je op die coördinaten in hemel J terecht komen. En als daar iets anders is zal je ook iets anders vinden. Teleporteer dus vanuit een ander interieur in Hemel E, de hemel waar ook de garage zich bevindt.

PS De coördinaten op WikiGTA zijn correct.

PS2 Het is echt niet nodig om 40 screens te gebruiken om één probleempje aan te kaarten. Waarschijnlijk was één of geen screen voldoende geweest. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was inderdaad niet vanuit Hemel E geteleporteerd, vanuit de normale wereld was ik geteleporteerd.

Dat was dus het probleem.

Nu heb ik de gewone Doherty garage gezien.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Onnodige afbeeldingen verwijdert.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...