Jump to content

Het Avatar (film) Topic


jeroen.engeler

Recommended Posts

Dit is het Avatar (film) topic.

Misschien is het onzin om een topic te maken over 1 film, maar aangezien ik deze film nu heb gezien en hem echt de allerbeste vind, kan het wel toch?

Ik heb deze film gisteravond in 3D gezien en heb voor mijn idee iets unieks meegemaakt. Zo`n meeslepend en actievol verhaal heb ik nog nooit gezien. 3 uur lang zat ik op het puntje van mijn stoel, niet verwacht dat dit zo`n groot meesterwerk zou zijn. Vergeet alle andere films die je hebt gezien en bekijk dit, in 3D.

De trailer:

De officiële soundtrack is

Wat vinden jullie van deze film? Ook persoonlijk de allerbeste film die je ooit gezien hebt?

Mvg, Jeroen

Bewerkt: door jeroen.engeler
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jeroen.engeler

    14

  • Amfetamientje

    7

  • Phoenyxar

    4

  • Forever GTA

    3

Het is niet de beste film die ik ooit heb gezien maar hij is wel goed, eerst dacht ik er niet naar te gaan kijken, leek me niet echt iets, maar met vrienden dan toch geweest en moet toegeven dat de setting net als het verhaal goed is uitgedacht en dat de verbindtenissen ook wel een leuk concept is, al dat groots is ook wel indrukwekkend hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik die film ga kijken. Aan de ene kant hoor ik er hele goede verhalen over, maar ik hoor ook dat het een baggerfilm is. Kan iemand vertellen waar de film een beetje over gaat zonder belangrijke dingen te verklappen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik die film ga kijken. Aan de ene kant hoor ik er hele goede verhalen over, maar ik hoor ook dat het een baggerfilm is. Kan iemand vertellen waar de film een beetje over gaat zonder belangrijke dingen te verklappen?

Deze film is kun je wel vergelijken met Titanic, het is dezelfde regisseur en in Avatar ga je ook echt helemaal meeleven met de personages. Dus als je de Titanic goed vind (en wie niet) kan je deze echt niet missen. Ga gewoon naar de bioscoop nu het nog kan, anders krijg je straks als de dvd versie er is spijt dat je hem niet in 3D hebt gezien, echt waar. O ja bekijk de trailer ook, want daar word in grote lijnen het verhaal verteld, maar de film is veel uitgebreider en leuker.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben begin deze week ernaar gaan kijken (niet in 3D, die zat al volledig vol). De film zelf vond ik echt nu ook niet het beste wat ik ooit gezien heb, en hij duurt veel te lang (iets minder dan 3 uur dacht ik). Ik hou zelf ook niet zo veel van die fantasiefilms. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik die film ga kijken. Aan de ene kant hoor ik er hele goede verhalen over, maar ik hoor ook dat het een baggerfilm is. Kan iemand vertellen waar de film een beetje over gaat zonder belangrijke dingen te verklappen?

Deze film is kun je wel vergelijken met Titanic, het is dezelfde regisseur en in Avatar ga je ook echt helemaal meeleven met de personages. Dus als je de Titanic goed vind (en wie niet) kan je deze echt niet missen. Ga gewoon naar de bioscoop nu het nog kan, anders krijg je straks als de dvd versie er is spijt dat je hem niet in 3D hebt gezien, echt waar. O ja bekijk de trailer ook, want daar word in grote lijnen het verhaal verteld, maar de film is veel uitgebreider en leuker.

Ik vond Titanic echt een bagger film. Enorm veel prijzen gekregen maar toch vond ik het zóóóóóó slecht. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik die film ga kijken. Aan de ene kant hoor ik er hele goede verhalen over, maar ik hoor ook dat het een baggerfilm is. Kan iemand vertellen waar de film een beetje over gaat zonder belangrijke dingen te verklappen?

Deze film is kun je wel vergelijken met Titanic, het is dezelfde regisseur en in Avatar ga je ook echt helemaal meeleven met de personages. Dus als je de Titanic goed vind (en wie niet) kan je deze echt niet missen. Ga gewoon naar de bioscoop nu het nog kan, anders krijg je straks als de dvd versie er is spijt dat je hem niet in 3D hebt gezien, echt waar. O ja bekijk de trailer ook, want daar word in grote lijnen het verhaal verteld, maar de film is veel uitgebreider en leuker.

Ik vond Titanic echt een bagger film. Enorm veel prijzen gekregen maar toch vond ik het zóóóóóó slecht. :7

Ik vond Titanic ook een baggerfilm, maar Avatar was daarentegen wel erg goed. Ik heb 2 uur en 45 minuten op het puntje van mijn stoel gezeten :)

Link to comment
Delen op andere websites

@Flashingdemon666: haha dan moet je die film een paar keer helemaal van begin tot eind kijken. Zodat je alles snap en dan begrijpen de meeste mensen wel dat dat ook een meesterwerk van een film is. Maar Avatar is veel spannender, meeslepender en vrolijker. Maar als je dit niet leuk lijkt ga je niet naar de bios, zo simpel is dat. Kun je altijd nog wachten tot ie op tv komt over een half jaar.

@ThunderDuck: misschien komt dan omdat Titanic ook niet echt over iets vrolijks gaat.

Bewerkt: door jeroen.engeler
Link to comment
Delen op andere websites

@ThunderDuck: misschien komt dan omdat Titanic ook niet echt over iets vrolijks gaat.

Avatar gaat ook niet over iets vrolijk...

Dat is gewoon spannender want dat speelt zich niet de hele tijd op een boot af

maar op een ongekende nieuwe planeet (Pandora)

. Waardoor dat dus een speciale sfeer schept, want je bent wel benieuwd naar ondekken :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Nouja net wat je zegt, een boot kan voor veel mensen wat saai overkomen. Maar dat is Avatar absoluut niet, op de helft van de film begint het al spannend te worden en dat neemt ook niet af. En de wereld waarin het zich afspeelt is ook veel kleurrijker en spannender.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier moest ook een topic voor zijn.

Ben wat laat.

Avatar is echt een aanrader die je absoluut in de bios moet zien!!

Ik heb geen woorden voor deze film niet om ze zo te beschrijven als ik bij de andere doe, James Cameron heeft z'n best gedaan en het is beter dan Titanic. Wat dat betreft Titanic is nog steeds een favoriet en onderhand reken ik m alleen nog bij de ''Echt gebeurde dingen'' films en daarin is ie de beste zoiezo. Want bij andere films haalt ie m niet meer er zijn tig andere bij gekomen die beter zijn.

Hoewel de laatste tijd echt super goeie films zijn uit gekomen spant deze de troon, ik vind m echt bij de beste horen en daar staat ie boven aan.

Het heeft wat weg van verschillende films/(games) door elkaar die je herkent, maar deze films is uniek en is heel anders.

Super bedacht deze film hoe alles in elkaar zit en eruit ziet, vollop fantasy en emotie. De film Avatar moet je ervaren i.v.p ernaar kijken, je blijft geboeid tot het eind.

Ik zat op de punt van de bios stoel voorover gekluisterd, wat een spanning, drama, romantiek, schoonheid en veel meer.

Prachtige planeten in het begin net als de Pandora planeet, de film geeft een gevoel van ''echtheid'' net alsof je er bent geweldig gemaakt. Zulke mooie kleuren, vreemde dieren en omgeving. De avi's zijn net indianen en de film geeft weer aan hoe het vroeger hier was samen leven en delen alleen is het hier zoveel beter.

En de tijd vlieg zo voorbij dat het langer had mogen duren, ik zou het niet aanraden voor een sequel. Alhoewel ik echt zoveel meer ervan wil zien dan 1 film duurt. Desnoods 1 meer maar niet zoals andere dat het uitgemolken wordt.

Het is alleen zo jammer dat er altijd gevechten moeten zijn, en vreselijke dingen gebeuren in bepaalde films. Het is een prachtige film die dat niet nodig had.

Het is hartverscheurend wat er gebeurt, want er is zoveel te leren en te zien en er zit zoveel meer in deze film wat eruit kan.

Het is ook De film van het jaar vind me de beste film van de afgelopen jaren, naast The curious case of Benjamin Button die ook een super film was.

Er wordt overal ook 5 sterren voor gegeven terwijl ze zeiden dat Twilight:New moon de film van het jaar zou zijn,

die Bazen en Critera hebben het vaak mis want die denken er dan zo over. Ze zeggen het bij vootbaat al maar dat kun je nog helemaal niet weten pas aan het eind van het jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de film eergisteren gezien en het was inderdaad een aanrader. Ik ben omvergeblazen door die graphics, man wat knap zeg. Het verhaal natuurlijk iets minder maarja het is een fantasy-film, gewoon je hersens uitzetten en genieten.

Ik geef een 8,5.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...