zwierd Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 misschien denken jullie dat ik dom ben ofzo, maar ik speel dit niet lang. mijn vraag is : hoe maak je wheelie? Reageren
Svenie Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Je bent heus niet de enige die met deze vraag rondloopt, je hoeft je dus nergens voor te schamen. Om een wheelie te kunnen doen in GTA Chinatown Wars, moet je eerst een burn-out doen, wat inhoudt dat je de en knop tegelijk moet indrukken. Voor je deze twee knoppen loslaat moet je ingedrukt houden en ziezo, je doet een wheelie. Aangezien ik geen PSP-bezitter van CW ben, kan ik jullie niet garanderen dat dit juist is, maar voor de PSP zijn het de knoppen en die je moet indrukken en vervolgens voor je bovengenoemde loslaat. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Voor de PSP heb ik even twee manieren geprobeerd, de manier van Svenie, die hier boven staat, en mijn eigen manier. Svenie's manier werk niet op de PSP, je hoeft maar enkel je joystick naar je toe te trekken om een Wheelie te maken. Veel succes nog, en fijne feestdagen. Reageren
boler Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Iemand die weet hoe je dat een stoppie maakt? Dit staat namelijk wel bij de stats in-game. (Iets van longest stoppie). Ik heb al geprobeerde te remmen en dan knopje naar boven indrukken etc. Wil niet baten. Reageren
TomFurga Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Onderaan deze pagina staat een manier, werkt die? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.