Blue Thunder Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 Ik kom er maar niet door, zodra ik achter het muurtje zit om de ruskys af te knallen wordt Big Smoke 1x geraakt en *POOF* mission failed omdat meneer besloten heeft te stoppen met ademen... Zo te zien heeft NIEMAND moeite met deze missie. Er is volgens mij ook geen manier om deze over te slaan en dit is voor mij de laatste missie van Los Santos en ik wordt er een beetje moe van :| Kan IEMAND helpen? Reageren
snorkes Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 euh gewoon 1 kogel 1 kill dus op het hoofd richtten en dan wordt smokey bij mij niet eens geraakt Reageren
Blue Thunder Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 ook dat heb ik geprobeerd.. ook midden in het veld staan om aandacht te trekken, maar helaas Reageren
CrossY Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 ook dat heb ik geprobeerd.. ook midden in het veld staan om aandacht te trekken, maar helaas Ga voor em zitten met bodyarmor? Geen idee, schiet eerst degene dood die op hem schieten? Bij mij was het meer dat ik zelf moest overleven dan Smoke Reageren
snorkes Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 gewoon op dezelfde plaats blijven zitten waar die binnenkomt en eerst die gasten aan de linkerkant neerknallen Reageren
Ferrari420 Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Eerst de mannetjes afknallen.Dan de auto des doods cheat:l1,l2,l2,boven,onder,onder,boven,r1,r2,r2.Knal iedereen op zijn hoofd.Op het laatst als je door een tunnel bent gegaan,Kijk goed.Opeens zie je benzinevatten.Als je die goed raakt,dan gaan ze overhoop.Mission passed. Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 die missie is makkelijki k heb er geen problemen mee gewooon die mannetje en mannetjes op moters neerknallen Reageren
Meneer Euro Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 Vond het ook een heel erg makkelijke missie had hem in 1x gehaald! :rolleyes: Gewoon lekker knallen! Reageren
Bollino Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 Ja bij mij is het ook zonder problemen verlopen gewoon met een AK47 een beetje rond lopen(die andere mannetjes zijn tog scheel)en dan schieten en op die motor was het helemaal leuk vooral met die vrachtwagen Reageren
asperitas Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 Ik heb hem nu even voor Blue Thunder gedaan, en alweer geen problemen.. lekker knallen enzo. Een van de leukste missies van Los Santos. (Dus probleem opgelost!) Reageren
Renne Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 2 handige tips: 1.Schiet op de rijders van de motoren heb je ze alletwee in 1. 2.Schiet de banden van de auto's plat. Het is een simpele missie vond ik Reageren
Blue Thunder Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) Ik heb hem nu even voor Blue Thunder gedaan, en alweer geen problemen.. lekker knallen enzo. Een van de leukste missies van Los Santos. (Dus probleem opgelost!) Met hartelijke dank daarvoor nu kan ik eindelijk door... verder de rest ook bedankt voor de tips. ik zal ze in volgende missies ook wel nodig hebben gok ik p.s. en nog bedankt voor de auto Bewerkt: 16 juni 2005 door Blue Thunder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.