Jerryosswest Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Heey! ik heb zonet een NED politie hummer gemaakt! voor de slimmerikken onder ons: Hij word gebruikt voor op het strand, of voor beveiliging voor leden van de politiek. [ REAL LIFE ] Image: Hij lijkt van slechte kwaliteit alleen dat komt door mijn Print screen! Download link: COming soon Jerryosswest
ikt Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Model komt me bekend voor, heb je wel toestemming?
MaxVito Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 horen die strepen wel zo? het moeten toch rood blauwe zijn?(bij een hummer weet ik het niet heb er nog NOOIT een gezien) Grtz Max
Grove St. Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Heey! ik heb zonet een NED politie hummer gemaakt! voor de slimmerikken onder ons: Hij word gebruikt voor op het strand, of voor beveiliging voor leden van de politiek. [ REAL LIFE ] Slimmerik.. Nederland heeft geen Hummers die daadwerkelijk rond rijden. Zowel de KLPD als de DKDB (Dienst Koninklijke Diplomatieke Beveiliging) gebruiken geen Hummers. Je hebt vast te veel films gekeken.. De stripings kloppen trouwens ook niet..
Revolution-Designer Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 (bewerkt) Sorry voor de te grote afbeelding. Alles dat rood omcirkeld is, zijn Nederlandse mods, leuk he? En weet je wat nog leuker is? Het zijn bijna allemaal texture mods met models van iemand anders! Bewerkt: 25 december 2009 door Revolution-Designer
MaxVito Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 jerry? Maak net zoals onbekendeiv een opel vectra of een vw golf een nederlandse politie met strepen en je zult zo scoren: Grtzz Max
Jerryosswest Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2009 (bewerkt) OMG! ik zet het er duidelijk bij maarja.. lezen? no way. SECUNDAIRE STRIPING! dat betekend dat et alleen blauwe strepen zijn, maarja ik zou de echte wel laten zien: Nog een zodat jullie het zkeer weten? -.- Lees voortaan! en btw De hummer word niet in deze vorm gebruikt, maar wel in een Jeep vorm. deze word nog gemaakt. oja en btw, hummers bestaan niet he? die nederlandse.. hmm i see. Bewerkt: 25 december 2009 door Jerryosswest
MaxVito Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 dan nog de hummer heeft nog die rode blauwe strepen. en als je die blauwe wil dan ziten ze nog verkoort dat politie teken moet links < en die strepen rechts >
Jerryosswest Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Oke, morgen heb je het klaar hé ? cmon max doe het alsjeblieft beter. ik wil jou creatie wel is zien.
Galiorix Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Oke, morgen heb je het klaar hé ? cmon max doe het alsjeblieft beter. ik wil jou creatie wel is zien. Jij kan blijkbaar ook geen opbouwende kritiek hebben. Iedereen zegt gewoon netjes wat er misschien aan verbeterd kan worden, en jij gaat daar weer aanvallend op in. Sowieso is zo'n hummer in politie uitdossing niks meer dan een publiciteitsstunt, net als die snelle sportwagens met politie strepen. Die kom je op de weg echt niet tegen.
Ghosty Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Sowieso is zo'n hummer in politie uitdossing niks meer dan een publiciteitsstunt, net als die snelle sportwagens met politie strepen. Die kom je op de weg echt niet tegen. Goh... Dat doet me dus meteen denken aan een gepimpte corvette uit Need for Speed: Most wanted, die dus ook van de politie is. :')
Royboow Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Zou je deze mod ook kunnen maken zonder het model, dus dat je hem helemaal zelf maakt, dan krijg je misschien betere reacties. want ik vind dit eigenlijk een werkje van een uurtje. Probeer dus eens een wagen zelf te maken en te texturen. Ga nou niet aanvallend reageren, want dit is gewoon een tipje...
MaxVito Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 jerry? als je zo graag nederlandse mods maakt maak dan een nl pack en dan pas laten zien. anders staan er dalijk 10 of wel meer topics met [NL][by: Jerryosswest] Grtzz Max p.s. dit was een tip.
Cheating-nl Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Het is een mooie mod moet ik eerlijk zeggen. Maar is deze mod wel van jezelf? Dit model komt mij ook bekend voor! Zoals ikt al zij Alsnog: Veel succes!
Revolution-Designer Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Het is een mooie mod moet ik eerlijk zeggen. Maar is deze mod wel van jezelf? Dit model komt mij ook bekend voor! Zoals ikt al zij Alsnog: Veel succes! Natuurlijk is het model van een ander, hij heeft alleen een andere texture gemaakt. Daarbij heeft hij volgens mij geen eens toestemming om dit model te gebruiken.
Recommended Posts