Mythbuster Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 @Ghosty: Denk je nou echt dat alles wat in NFS MW zit echt bestaat? Don't think so In het echt rijd de politie niet (alleen maar) met Corvette's. In het echt rijden ze in Amerika b.v. met Crown Victoria's, Chevrolet Caprice's, Chevrolet Impala's, een enkele keer Cadillac CTS-V's, eventueel die nieuwe Dodge Charger's, maar meer gewoon niet. Zelfs die Mustang's die je op Google ziet, worden amper in het echt gebruikt.. @Jerry's (echte) Hummer plaatje: Da's een photoshop... Check het woord 'politie' op de zijkant, staat helemaal scheef. Check de zwaailichten, die hangen helemaal voorover terwijl het dak van de Hummer gewoon recht is. In het echt rijd de NL'se politie niet met Hummer's. Typ in op Google afbeeldingen: Hummer H2 politie. Je komt alleen 3 schaalmodellen tegen en that's it. Over je Hummer in SA: 1: Dit model, die Hummer, is als ik me niet vergis van JVT ofzo, daarna door iemand omgebouwd tot politiewagen, en door jou naar Nederlandse politiewagen omgebouwd.. Dus 2: heb je toestemming? En 3: Je textures zijn in principe best mooi, alleen de striping zit op de verkeerde plek. Die hoort voorop en niet achterop. Ook staat het woord Politie niet op de goede plek. Jammer daarvan, opzich had het een leuke mod geweest. Oja, je lightbar is een Amerikaanse lightbar, in Nederland gebruiken ze geen volledig rode zwaailichten. Deze horen blauw te zijn met meestal in het midden een rood stukje waar een stopteken op kan verschijnen...
jellemuis Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 leuke mod maar inderdaad hetzelfde als wat mythbuster te klagen had, maar ook nog 1 ding extra, als je in die auto zit, en je zet de sirene aan dan zitten de lampen midden in de auto lijkt mij, deze auto is veel hoger dan de politie auto's van sa
Revolution-Designer Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 leuke mod maar inderdaad hetzelfde als wat mythbuster te klagen had, maar ook nog 1 ding extra, als je in die auto zit, en je zet de sirene aan dan zitten de lampen midden in de auto lijkt mij, deze auto is veel hoger dan de politie auto's van sa Daar heeft de ontwerper van het model wel rekening mee gehouden.
Recommended Posts