Volgers 1 Gezegend kerstfeest en een voorspoedig nieuwjaar! Door Joriz, 25 december 2009 Bericht rapporteren Namens GTAGames.nl wens ik jullie allemaal een gezegend kerstfeest, een voorspoedig Nieuwjaar en veel Grand Theft Auto plezier toe! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 26 december 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 26 december 2009 Zie onderstaande Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 26 december 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 26 december 2009 Dankjewel, jullie ook allemaal! Alleen het plaatje ziet er niet uit in TS :$ Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 27 december 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 december 2009 Zo, na twee dagen van huis te zijn geweest, veel te hebben gedronken en weer genoeg familie te hebben gezien voor de komende paar weken... Allemaal fijne feestdagen toegewenst! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 27 december 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 december 2009 Ik wens iedereen prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. (mss ben ik te laat met de kerstdagen, maar dat komt omdat ik druk bezig ben met hw) Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Reinier93 Geplaatst: 27 december 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 december 2009 Gelukkig nieuwjaar alvast! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 27 december 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 december 2009 allemaal nog prettige feestdagen en een voorspoedig nieuw jaar! oja, geen vuurwerk ongelukken krijgen hè! haha Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
sopietje Geplaatst: 27 december 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 december 2009 Gelukkig nieuwjaar! x) Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
TheGuardian Geplaatst: 28 december 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 28 december 2009 Ik wens iedereen een zeer goede jaarwisseling met veel geluk, succes en vriendschap. Dat 2010 een prachtig jaar mag worden voor iedereen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 december 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 28 december 2009 Ik wens iedereen een gelukkig 2010!!! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 28 december 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 28 december 2009 Allemaal gelukkig nieuwjaar. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 28 december 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 28 december 2009 Iedereen de beste wensen voor 2010! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 30 december 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 30 december 2009 iedereen al vast een gelukkig 2010 in gta steken ze al vuurwerk af Klik Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 30 december 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 30 december 2009 Gelukkig Nieuwjaar en laten we maar hopen dat 2010 een goed jaar wordt. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 30 december 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 30 december 2009 Happy New Year ! En maar hopen op meer GTA's in 2010 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaky Geplaatst: 30 december 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 30 december 2009 Iedereen alvast gelukkig nieuwjaar!! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Namens GTAGames.nl wens ik jullie allemaal een gezegend kerstfeest, een voorspoedig Nieuwjaar en veel Grand Theft Auto plezier toe!
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites