.NightFlower Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Heej, ik heb al een hele tijd niks met photoshop gedaan, maar wou toch graag weer wat proberen. Het is dus niet super en de helaas tekst wat matig (kwam er niet echt mee uit). Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Tips en reacties hoor ik graag! Reageren
Emaitroy Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 ik vind 'm mooi, de tekst is idd een beetje mwah, 't kan er mee door wat ik wel mooi vind is dat je 'm lekker rustig hebt gehouden lekkere rustige achtergrond 'n paar sterrretjes simpel maar mooi 8/10 Reageren
woveriene Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Heej, ik heb al een hele tijd niks met photoshop gedaan, maar wou toch graag weer wat proberen. Het is dus niet super en de helaas tekst wat matig (kwam er niet echt mee uit). Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Tips en reacties hoor ik graag! Ik voel me opeens heel relaxt als ik naar je sig kijk De tekst had inderdaad iets beter gekund, maar dat zei je zelf al En wat een schattig poesje Ik geef hem een 8/10 Reageren
flippie13 Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 aaaawwwh, schattig Maar, clean & simple, i like it ^.^ En de tekst vind ik niet eens zo heel erg, geeft me wel een soort van kerstgevoel eigenlijk 8/10 Reageren
.NightFlower Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Bedankt voor jullie positieve reacties! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Als ik de katten bij mij een feestmuts probeer op te doen maken ze me kapot maarja erg leuk gedaan 9/10 voor mij ook eentje maken? Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 (bewerkt) Ik vind hem erg leuk! Alles goed en dus geen commentaar 9.5/10 Trouwens de tekst past er juist wel goed bij Bewerkt: 26 december 2009 door BanaanDaan Reageren
.NightFlower Geplaatst: 26 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Als ik de katten bij mij een feestmuts probeer op te doen maken ze me kapot maarja erg leuk gedaan 9/10 voor mij ook eentje maken? Wat voor een zou je willen dan? Had dit soort cijfers niet verwacht.. Nogmaals bedankt daarvoor Reageren
Royboow Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Ik vind hem erg leuk! Alles goed en dus geen commentaar 9.5/10 Trouwens de tekst past er juist wel goed bij Ik ben het er helemaal mee eens, niks op toe te voegen. Reageren
xLogiCx Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 ik vind hem zeer mooi ik zou alleen de tekst wat meer naar het midden gezet hebben maar voor de rest niets op aan te merken 9.5/10 Reageren
.Corneria. Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Mooie sig met veel mooie effecten een leuke kleuren.De sterretjes passen heel goed bij het lettertype.Het katje is zo schattig. XD 8.9/10 Gelukkig nieuwjaar .Corneria. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.