viccie211 Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 (bewerkt) Supermarktoorlog (een vriend van me) is bezig met de Screamer na te bouwen in Rollercoaster Tycoon 3. Hier een filmpje van versie 2 Hij is nog bezig met versie 3 PS: sorry voor de spelfout in de titel het moet zijn: "Screamer in RCT3" Bewerkt: 25 december 2009 door viccie211 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Je zit hier fout voor zo een topic. Dit is het GTA: IV gedeelte. Je kan denk ik beter Hier zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
woveriene Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Je zit hier fout voor zo een topic. Dit is het GTA: IV gedeelte. Je kan denk ik beter Hier zijn. Poep, Rinaldootje was me voor >.< Leuk filmpje trouwens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Als dat gaat lukken word het een leuk project Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shockwaveplayer Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Als "the screamer" klaar is hoop ik op een download link. het ziet er al goed uit . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccie211 Geplaatst: 26 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Ik zal het hem vragen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Je zit hier fout voor zo een topic. Dit is het GTA: IV gedeelte. Je kan denk ik beter Hier zijn. Nee want dit is deze achtbaan die ze na hebben gebouwd met rollercoaster tycoon 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Ziet er goed uit. Vooral de omgeving en de metrobaan is leuk nagebouwd! Die gozer heeft zeker oog voor detail. Keep up the good work! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccie211 Geplaatst: 26 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 (bewerkt) Ja ik weet het supermarktoorlog is er erg goed in. Hij heeft ook veel bestaande achtbanen trachten na te bouwen, bijvoorbeeld De Vliegende Hollander uit De Efteling maar ook de Formule X uit Drievliet. PS. Hanneswasco vind het topic hier goed staan dus kan dat gezeik ophouden? Bewerkt: 26 december 2009 door viccie211 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supermarktoorlog Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Dat valt ook wel weer mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccie211 Geplaatst: 26 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 (bewerkt) Dat valt ook wel weer mee Ja je bent niet de beste van Nederland maar je bent er gewoon veel beter in dan menigeen hoor. Edit: Ik heb ff geen zin om koen het foto's posten uit te leggen dus hier is een screenie van v3 Bewerkt: 26 december 2009 door viccie211 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Het ziet er goed uit, een mens moet er moeite insteken om heel die omgeving na te bouwen en het is tamelijk goed gelukt, het heeft me soms verbaasd dat je op sommige details hebt gelet en ik herkende de omgeving ervan ook goed . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supermarktoorlog Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 (bewerkt) Ik ben bezig om alles nog beter te maken maar dat duurt nog wel even Bewerkt: 26 december 2009 door supermarktoorlog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccie211 Geplaatst: 26 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Hij is niet de enige hoor, er zijn hele community's die van alles nabouwen maar ook fantastische eigen ontwerpen hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Kan je ook nog de metrobaan erbij bouwen op je kaart of is dat niet mogelijk? Voor de rest zijn de details erg netjes gedaan. Keep up the good work Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.