viccie211 Geplaatst: 26 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 Volgens mij is ie dat wel van plan want in versie 2 zat ook al een stuk metro baan op 0:18 zie je dat. Ik hoop dat ie d'r een beetje mee opschiet. de B*llen viccie211 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 kan je dit allemaal doen met de level builder van rollercoaster? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccie211 Geplaatst: 26 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 kan je dit allemaal doen met de level builder van rollercoaster? Hij doet dit in sandbox mode, maar met behulp van custom scenery's(door gewone mensen ontworpen landschap en thema) als je wilt weten wat het is moet je het maar ff googelen. hoooooi viccie211 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supermarktoorlog Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2010 (bewerkt) Je kan het anders ook aan mij vragen PS: waarschijnlijk breng ik dit weekend een kleine update uit Bewerkt: 8 januari 2010 door supermarktoorlog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2010 Mooi gemaakt supermarktoorlog! Keep up the good work! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 ziet er goed uit. alleen het spel boeit me niet zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PorZ19 Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 zo, ziet goed uit, veel werk aan besteed zie ik, hoe lang doe je over zoiets, (als ik zoiets moet doen in RCT 3 ben ik wel even bezig) welke CS's gebruik je allemaal voor dit project? als het af is, download ik hem wel, Veel Succes, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supermarktoorlog Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 Mijn nieuwste versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 KUTGW! Alles is mooi nagebouwd, en V3 gaat al vele sneller dan V2 . Nogmaals, KUTGW! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 Je hebt alles wat compacter gemaakt? Want ik denk dat alles nu wat dichter op mekaar staat, zoals dat is in de Screamer, dan bij je vorige versie. Je bent goed bezig, maar er is blijkbaar nog wat werk met de omgeving nog wat verfijnen, veel succes . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supermarktoorlog Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 Ik ben bij deze versie weer opnieuw begonnen met bouwen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccie211 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 Hij ziet erg geweldig uit Koen, KUTGW ook wel Kut Gewoon!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2010 De omgeving ziet er steeds beter uit maar er zit nog wel wat werk aan om het zo goed mogelijk op de IV omgeving te laten lijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supermarktoorlog Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2010 (bewerkt) ik heb nu ook de letters Binnenkort een nieuwe versie!!! Bewerkt: 20 februari 2010 door supermarktoorlog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supermarktoorlog Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2010 Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb mijn nieuwste versie op Youtube gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.