7ulian Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Beste forum leden, zie hier twee landschappen gemaakt met Photoshop. Tips zijn altijd welkom Oceanic Fort Icarus Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Misschien is het handig om de gebruikte stocks te laten zien zodat we kunnen zien wat je hebt gedaan. Pas daarna kan ik het raten Reageren
7ulian Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Ik heb de stocks uit mijn eigen fotocollectie, en staan dus niet op een site... dan maar zo. Ik heb er meer gebruikt maar dan gaat het om hele kleine selecties (bijvoorbeeld de achterste bergjes van Oceanic... Stock.zip Reageren
Cabyon Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Die eerste is goed, het gebouw is prima weggeknipt zodat het in de vorm van de rotsen past. Misschien had je nog een photo filter er aan toe kunnen voegen, dan zou het effect wat mooier zijn. En dan de tweede, die ik niet geweldig vindt. Ik vraag me af: heb je nou de bedoeling om die te laten zweven of op het water? Als je hem zou later zweven zou het mooier zijn dat er nog een paar brokstokjes er vanaf vielen, en als je de bedoeling had om het op een eiland te laten lijken, dan zou ik de onderkant een beetje inblenden. Maar voor de rest leuk idee, KUTGW! Reageren
7ulian Geplaatst: 26 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2009 ... Ik vraag me af: heb je nou de bedoeling om die te laten zweven of op het water? Als je hem zou later zweven zou het mooier zijn dat er nog een paar brokstokjes er vanaf vielen ... Het idee is inderdaad dat het eiland zweeft, en dat is inderdaad een goed idee om stof en brokstukken van het eiland af te laten vallen. Dank je wel voor de reactie Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 #1 Deze vind ik niet heel mooi want het lijkt niet zo heel echt, ik zou dat gebouw iets bruiner/grijzer maken zodat het meer bij die rotsen past. 6/10 #2 Deze vind ik echt heel knap! Je hebt 5 foto's tot 1 gemaakt wat mij behoorlijk lastig lijkt. En hier is alles wel een goed geheel, de kleuren zijn eentonig waardoor het spookachtig lijkt en de lichtinval is ook goed! 10/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.