Jump to content

met pistool of geweer slaan


qbdown

Recommended Posts

Heel simpel. blij.gif ga kortbij je doelwit staan, maar ook echt er bijna tegenaan. Schiet dan, Niko zal dan geen ruimte hebben om te schieten en zal hem/haar slaan met het desbetreffende wapen. smile3.gif

Bewerkt: door Ghost_Rider
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt hiervoor op de PC patch 1.0.4.0 nodig, want daarvoor was het denk ik niet mogelijk.

PS3 heeft geen patches, en daar kon/kan ook gewoon :bier:

Ik bedoel op de PC :cab:

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt hiervoor op de PC patch 1.0.4.0 nodig, want daarvoor was het denk ik niet mogelijk.

PS3 heeft geen patches, en daar kon/kan ook gewoon :bier:

Ik bedoel op de PC :cab:

Ja dat snap ik, maar velke versie is er eerder gemaakt vriend :D ?

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt hiervoor op de PC patch 1.0.4.0 nodig, want daarvoor was het denk ik niet mogelijk.

PS3 heeft geen patches, en daar kon/kan ook gewoon :bier:

De playstation 3 versie van Grand Theft Auto IV heeft wel degelijk patches gehad :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang de hoofdpersoon geen ruimte heeft tussen zijn wapen en zijn tegenstander zal hij eerst z'n tegenstander (van zich af) slaan. Vaak heb je na 1 of 2 slagen wel voldoende ruimte om je wapen aan te leggen en te schieten. Dit zat al in het spel zonder één enkele patch, geen enkele patch heeft dit toegevoegd aan het spel. Op de site van R* staat ook bij elke patch een beknopt overzicht van wat er is aangepast, er zijn nooit aanpassingen gedaan aan de gameplay.

Volgens mij is dit ook zo in andere GTA's, dacht ik (niet 100% zeker). :engel:

Edit: In GTA SA geeft CJ een elleboog-stoot aan een tegenstander die te dichtbij staat, hierdoor valt die op de grond waarna er genoeg ruimte is om aan te leggen en te schieten. Probeer het maar uit op een willekeurige voetganger.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Lost & damned is ook grappig om te doen met greande lancer.

Xbox is makelijk om mensen te slaan :pistol: shotgun" mirco: rifle: sniper: rocket.

Dat doe ik altijd bij the ballad of gay tony met de Aa12.

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...