Jump to content

Acer Empowering Technology opnieuw installeren


TheBestOf GTA-Games

Recommended Posts

Beste mensen,

Ik heb eergister een nieuwe laptop gekregen en daar stond windows vista op ik heb er toen meteen windows 7 opgezet maar Acer Empowering Technology Installeerde bij windows vista alle drivers enzo en nu windows 7 erop staat heb ik geen drivers meer ik heb er wel een paar kunnen vinden maar dat zijn ze nog niet allemaal weet iemand hoe ik nu Acer Empowering Technology er weer op kan zetten zodat ik alle drivers enzo weer heb

Alvast bedankt

Mvg TBOGG

Link to comment
Delen op andere websites

je kunt ze natuurlijk ook zelf zoeken he? de videokaart drivers kun je gewoon van de chipmakers site afhalen en hetzelfde geld voor de cpu.

om die software te installeren is echt gewoon oerstom omdat dit met alles mee gaat draaien en daarbij neit te verwijderen is(het is OEM software dus zit gewoon vast in je windows).

Je zult die software dus ook niet vinden, omdat het aan Acers OEM versies van Vista vast zit, kortom op windows 7 installeren veroorzaakt simpelweg fouten in windows omdat bepaalde files in windows gemodificeerd meoten worden om de software te kunnen draaien, en aangezien het een ander besturingssysteem is is de kna sop fouten enorm groot.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen,

Ik heb eergister een nieuwe laptop gekregen en daar stond windows vista op ik heb er toen meteen windows 7 opgezet maar Acer Empowering Technology Installeerde bij windows vista alle drivers enzo en nu windows 7 erop staat heb ik geen drivers meer ik heb er wel een paar kunnen vinden maar dat zijn ze nog niet allemaal weet iemand hoe ik nu Acer Empowering Technology er weer op kan zetten zodat ik alle drivers enzo weer heb

Alvast bedankt

Mvg TBOGG

2 woorden: Niet doen. Die crap van Acer is nergens goed voor, en maakt een computer/laptop sloom in tegenstelling tot een verse installatie van Windows. Je hebt nog steeds je drivers, ze zitten als het goed is op de cd's die zijn geleverd bij je laptop. Anders kun je Google gebruiken om naar drivers te zoeken voor je laptoponderdelen. Of, wat ik zou doen:

Je gaat naar de site van Acer naar de downloadsectie voor laptops. Dan kies je je laptop en download je alles wat relevant is, en dan installeer je die. :) Als je alleen de drivers wilt, blijf je op de tab 'Drivers'. Als je echt die troep wilt, ga je naar 'Applications'. Verder staan er handleidingen, BIOS updates en patches in.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Bedankt ik heb alle drivers kunnen installeren

MVG TBOGG

ik kom er niet uit

Lekkere megabump en veel informatie..

Oh, trouwens ook welkom op het forum :bonk:

Als je hulp nodig hebt, vertel dan even wát je wilt doen en wát niet werkt.

RoL0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...