Jump to content

Met welke reden heb jij eigenlijk gta sa gekocht?


Esther

Recommended Posts

Jaja mensen, ik zocht en kon eigenlijk niet vinden WAAROM jullie gta sa hebben gekocht, dus met welke reden kochten jullie dit spel?

Ikzelf kocht het spel omdat ik gta1, 2, 3, vc heb, en kon het niet over mij hart krijgen om het spel niet te kopen.

Ik las natuurlijk ook rond die tijd vele playstation bladen en daar stond in wat je allemaal met het spel kon doen, het verhaal, dat het nog mooier was dan de voorgangers, en ja toen brandde er bij mij een lichtje!

Komt er een nieuwe gta? gelijk kopen die handel!

Daarom heb ikk het spel gekocht, voor mijn verzameling, en omdat ik erg veel hou van.....ehem het killen van people! :lol: en de missies er omheen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KingSix

    2

  • Dennuzzz

    1

  • Ewoud

    1

  • Esther

    1

Top Posters In This Topic

Gta Sa is een must voor de echte gtagamers die (bijna) alle delen hebben gekocht,danwel gespeeld.

Nadat ik Gta 3 en Vc had gespeeld ben ik wel enorm verslaafd geraakt aan de vrijheid die de game je bied, dit had ik bij geen enkel andere game nog gezien ook deliedjes en de auto's spraken me aan R* maakt de Gta's al;tijd een spektakel van nieuwigheden en sfeer na Vc moest ikweer een nieuwe Gta kopen want van deze verslaving kom je niet meer af :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Gta gekocht, omdat ik Gta Vice City, Gta I, en Gta II ook had. Ik vond dat wel goeie games. Daarom had ik Gta San Andreas ook gekocht. Ook omdat ik op dit forum zat en wist dat Gta San Andreas een fantastisch spel zou worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb SA gekocht omdat ik gezien had hier op gtagames.nl wat je allemaal kon doen en mogelijk was.

Als gta 1 2 3 vice city leuk zijn betekent niet dat san andreas ook automatisch leuk moet zijn hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alle delen gespeeld van oud tot nieuw, ze begonnen al prachtig en ze worden steeds mooier. ;)

2 jaar geleden hoorde ik al van een gozer uit mijn klas toen ik dus in de 2e zat.

Hij praatte toen al over gta sa maar niet alles klopte wat hij zei, ik geloofde het op het begin niet echt maar toch hij sprak de waarheid en het spel is uitgekomen waar ik zo lang op gewacht heb. :)

Het volgende deel? Daar kijk ik al naar uit. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begon met GTA 1, vond het toendertijd een geweldige game (nu is dat wel veel minder. :puh: ). Ik kocht GTA 2, was helemaal verkocht. :rolleyes:

Toen kreeg ik met Sinterklaas GTA III, was niet meer van de PC weg te slaan. Later heb ik VC gekocht en ik was gewoon verslaafd, kon niet meer zonder.

Was toen een beetje aan het surfen op het internet en kwam op GTAGames uit, daar zag ik dat er een nieuwe GTA zou uitkomen. Die moest ik dus hebben! B)

Sindsdien is de gehele GTA serie mijn lievelings game en ik zal ze ook nooit verkopen.

Wat ik zo geweldig vind aan GTA SA: GTA III en Vice City waren al helemaal geweldig, eindelijk 3D. De vrijheid die je hebt in SA is gewoon geweldig, je kunt echt van alles doen. Je verveelt je nooit en daarom maakt het SA zo speciaal. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb Gta Sa gekocht omdat ik niet zo van spellen met veel beperkingen hou vandaar dat dit dé perfecte oplossing was voor mij gewoon doen wat je wilt onwijs veel vrij ruimte in 1 woord geweldig :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...