Jump to content

Met welke reden heb jij eigenlijk gta sa gekocht?


Esther

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KingSix

    2

  • Dennuzzz

    1

  • Ewoud

    1

  • Esther

    1

Top Posters In This Topic

... dus met welke reden kochten jullie dit spel? ...

Ik heb Vice City tot in den treuren gespeeld. Een week voor de release van San Adreas speelde ik nog Vice City :D . Gewoon lekker rond scheuren en vliegen. Van San Andreas wist ik al heel snel dat het wel een spel is dat ik heel nog lang zal spelen.

Een vriend van mij had SA op de PS2. Hij vertelde over de enorme steden en de uitgebreidheid van het spel. Ik vond dat VC een beetje te snel was uit te spelen, dus SA stond me zeker aan. En toen daarbij nog kwam dat het zich in de jaren '90 afspeelde was ik helemaal verkocht (ben zelf een kind van de jaren '80/'90).

Dus ja, bij dit spel kan je eigenlijk niet verkeerd gaan. Meteen SA kopen is (bijna) het slimste wat ik de afgelopen week heb gedaan ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

TuBs liep mij allemaal lkkr te maken ik speelde een weekje geleden vog VC en TuBs liep allemaal te zeiken dat VC een k*t spel was en ik was bang dat m'n pc het niet aankon maar hij draait goed zelfs op very high :D

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom? Omdat mijn broer een keer GTA2 had gekocht. Ik installeerde hem dus ook, en oh, leuk spel. :) Vice City was de daarop volgende GTA die ik had, ik vond het geweldig. GTAIII heb ik niet lang daarna ook kunnen bemachtigen en GTA:London heb ik gedownload van Rockstar.

San Andreas is gewoon een vervolg op alle GTA's. Logisch dat ik deze nu ook heb, het is tevens ook een machtig mooi spel [alhoewel ik niet verder kom.. ^^]

Link to comment
Delen op andere websites

niet gekocht en zal ik ook nooit doen reden: €50

als je ff spaart kan je het toch wel kopen...

je krijgt werkelijk waar voor je geld ! ;)

IDD! B) Met die vijftig Euro ben je lang zoet! :rolleyes:

Stel: Je gaat met 'n paar vrienden naar de film, nog ff wat eten, en een avondje uit.... ben je al gouw zo'n 50 Euro kwijt.... Maar koop je GTASA voor 50 Euro.... Ben je mááááááándenlang mee goed! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

TuBs liep mij allemaal lkkr te maken ik speelde een weekje geleden vog VC en TuBs liep allemaal te zeiken dat VC een k*t spel was en ik was bang dat m'n pc het niet aankon maar hij draait goed zelfs op very high :D

ik zei niet dat VC een k*tspel was, ik zei alleen dat GTA:SA beter is, maarja jou een beetje opnaaien is leuk

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...