KingSix Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Zelfde reden als bij de meeste bij mij. Ik heb de vorige delen ook gekocht en gespeeld en het zou zonde zijn deze uit de collectie te laten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SayDay! Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 ... dus met welke reden kochten jullie dit spel? ... Ik heb Vice City tot in den treuren gespeeld. Een week voor de release van San Adreas speelde ik nog Vice City . Gewoon lekker rond scheuren en vliegen. Van San Andreas wist ik al heel snel dat het wel een spel is dat ik heel nog lang zal spelen. Een vriend van mij had SA op de PS2. Hij vertelde over de enorme steden en de uitgebreidheid van het spel. Ik vond dat VC een beetje te snel was uit te spelen, dus SA stond me zeker aan. En toen daarbij nog kwam dat het zich in de jaren '90 afspeelde was ik helemaal verkocht (ben zelf een kind van de jaren '80/'90). Dus ja, bij dit spel kan je eigenlijk niet verkeerd gaan. Meteen SA kopen is (bijna) het slimste wat ik de afgelopen week heb gedaan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
shaba Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 TuBs liep mij allemaal lkkr te maken ik speelde een weekje geleden vog VC en TuBs liep allemaal te zeiken dat VC een k*t spel was en ik was bang dat m'n pc het niet aankon maar hij draait goed zelfs op very high Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sint0rzZ Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 (bewerkt) Ik heb hem gekocht omdat gta me nog elke keer goed beviel, en omdat downloaden te duur is.... of was dat nou andersom Bewerkt: 15 juni 2005 door Sint0rzZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KingSix Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 GTA SA vind ik een spel dat écht waard is om te kopen, het is zoals een goede cd die je liever koopt dan download. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
asperitas Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 omdat ik me er al sinds hij op de ps2 uit is (ik heb zelf dus geen ps2) er helemaal op verheugde... en wat blijkt nou: hij is beter dan ik dacht! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Ik heb voor san andreas gekozen omdat ik het een vette game vind want ik heb de hele reeks zowel op de pc als op de ps2, ik ga alle verdere games kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Omdat het een fantasitsch spel vind. Eb ik keek er al 8 maanden naar uit. GTA 3 en Vice City heb ik helemaal grijs gespeeld en dat zal ik met deze ook doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Waarom? Omdat mijn broer een keer GTA2 had gekocht. Ik installeerde hem dus ook, en oh, leuk spel. Vice City was de daarop volgende GTA die ik had, ik vond het geweldig. GTAIII heb ik niet lang daarna ook kunnen bemachtigen en GTA:London heb ik gedownload van Rockstar. San Andreas is gewoon een vervolg op alle GTA's. Logisch dat ik deze nu ook heb, het is tevens ook een machtig mooi spel [alhoewel ik niet verder kom.. ^^] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 (bewerkt) het is gewoon 1 van de beste spellen ter wereld (tot nu toe...volgende gta ) Bewerkt: 15 juni 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
burpicane Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 niet gekocht en zal ik ook nooit doen reden: €50 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 niet gekocht en zal ik ook nooit doen reden: €50 als je ff spaart kan je het toch wel kopen... je krijgt werkelijk waar voor je geld ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 niet gekocht en zal ik ook nooit doen reden: €50 als je ff spaart kan je het toch wel kopen... je krijgt werkelijk waar voor je geld ! IDD! B) Met die vijftig Euro ben je lang zoet! :rolleyes: Stel: Je gaat met 'n paar vrienden naar de film, nog ff wat eten, en een avondje uit.... ben je al gouw zo'n 50 Euro kwijt.... Maar koop je GTASA voor 50 Euro.... Ben je mááááááándenlang mee goed! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jelly_ Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Ik heb gta sa nie meer (ging stuk) GVD!!! maar die had ik gekocht vanwege de serie van gta die ik helemaal heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 TuBs liep mij allemaal lkkr te maken ik speelde een weekje geleden vog VC en TuBs liep allemaal te zeiken dat VC een k*t spel was en ik was bang dat m'n pc het niet aankon maar hij draait goed zelfs op very high ik zei niet dat VC een k*tspel was, ik zei alleen dat GTA:SA beter is, maarja jou een beetje opnaaien is leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.