overv161 Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Ik om de goeie naam. want wie kent het niet GTA. ik was er ook nooit opgekomen als ik de vorige delen niet had gekocht Ik ken iemand die GTA niet kent. :o Uiteraard... een meisje. Meisjes spelen geen GTA. Of wel dan?:unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 IK speel het spel omdat het natuurlijk SUPER leuk is!1 Mooie grafics, extra's en veel mogelijkheden... enz.... EN het is weer een aanvulling op je GTA collectie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Omdat alle delen geweldig waren en ik zou deze standaard gaan kopen. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
popo Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 ik heb gta sa gekocht omdat ik een maand er voor vice city gespeelt had bij een zwager en we kwamen die avond niet meer bij. door het scheuren met de auto's en de mensen op straat lastig vallen. en ik wist er van dat gta sa nog groter en beter was. dus ik moest heb wel kopen. en zeker geen spijt van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 ik heb SA gekocht omdat ik gta 2,3 en vc al had en omdat het gewoon een heel goe dpel is je hebt de vrijheid om te doen wat je maar wil. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.