kuys Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Hier aardig lang over gedaan Makkelijk te maken, leuke uitkomst (vind ik) rate/tips Reageren
gta master 1 Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Beide erg mooi geworden, maar op beide heb ik ook iets op aan te merken... #1 Erg mooi gelukt, ook leuke cartoony stijl, maar misschien was het net iets beter geweest als je de bomen wat strakker had gemaakt. voor de rest top! 9/10 #2 Ook erg leuk, maar ik vind persoonlijk de gekleurde strepen wat minder, voor de rest erg leuk! 9/10 GR. GTA Master 1 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 de 1e 7/10 Wel grappig gemaakt maar vind hem niet heel erg leuk of byzonder de 2e 8/10 Grappig gemaakt en vind deze weer wat beter Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 1 Leuk heel 'kerstachtig' maar de letters mochten wat groter en de bomen wat strakker 7/10 2 Deze spreekt mij wel aan, alleen jammer van de eerste letters(/cijfer) van de zinnen want dat maakt het weer wat minder 8/10 Reageren
kuys Geplaatst: 26 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Thanks mensen! Inderdaad had die letters niet met die kleuren moeten doen, zodra het nieuw jaar is doe ik die zoals ze normaal zijn en gebruik ik hem als achtergrond Later Reageren
Royboow Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 ik vind ze goed gelukt... Allebei. Ik kan niks anders dan ze allebei raten denk ik... 1e.ik vind hem leuk met het kleurgebruik. de sneeuwpop ziet er vrolijk uit. Lettertype had je mogen veranderen maar verder is ie goed. 7.5/10 2e. Mooi gemaakt met die letters, leuk dat je er vuurwerk instopt. ik vind het wel uitstraling hebben. ik vind hem wel wat mooier eigenlijk. 8./10 Reageren
Emaitroy Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 heb je die eerste zelf getekend? ik vind 'm iig goed gelukt lekker rustig met duidelijke accenten misschien een iets sierlijker lettertype verder niets op aan te merken 9/10 nummer 2 vind ik heel koel gemaakt het lijkt net echt, dat word alleen weer minder door die kleuren vind ik. 9/10 p.s. heb je een tutje om dat te maken? Reageren
kuys Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2009 heb je die eerste zelf getekend? ik vind 'm iig goed gelukt lekker rustig met duidelijke accenten misschien een iets sierlijker lettertype verder niets op aan te merken 9/10 nummer 2 vind ik heel koel gemaakt het lijkt net echt, dat word alleen weer minder door die kleuren vind ik. 9/10 p.s. heb je een tutje om dat te maken? Hierzo een tutje http://www.rnel.net/tutorial/Photoshop/14190 Succes, en thanks voor je reactie Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Lol was de sjaal niet gelukt? Reageren
kuys Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Haha Eigenlijk niet geprobeerd, leek mij teveel werk hehe Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Haha Eigenlijk niet geprobeerd, leek mij teveel werk hehe Groot gelijk Reageren
BAD14 Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Ik vind de 1e wel mooi, alleen de bomen zijn inderdaad wat minder vind ik persoonlijk. De tweede vind ik zelf echt supermoooi! Reageren
.Corneria. Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 (bewerkt) The First One: Leuk gemaakt mooi lettertype en achtergrond,sommige dingen zijn minder maar wel grappig.Mooie kleuren.Het is echt iets om vrolijk van te worden.En daarom geef ik een... 8.5/10 The Second One:Leuke kleuren en passende achtergrond,leuk dat de kleuren in het midden het felst zijn en naarmate ze naar buiten gaan ze altijd maar donkerder worden.Leuke kleuren in de letters.Maar wel spijtig dat je altijd de eerste letter hebt gekleurd.Dus voor deze geef ik een.... 9/10 .Corneria. Bewerkt: 31 december 2009 door .Corneria. Reageren
kuys Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Thanks! Iedereen een gelukkig nieuwjaar en maak er een gezellige avond van Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Aan echte rates ga ik me niet zo snel wagen omdat ik niet bepaald een doorgewinterde graphicus ben. Wél vind ik ze allebei erg leuk, en de tweede vooral erg origineel. De meeste nieuwjaarswensen zijn tenslotte zoetsappig, en de jouwe is juist stoer en krachtig. Niet te traditioneel vind ik erg gaaf! Wel nog een vraagje over de eerste, ik ben toch niet samen met BanaanDaan de enige die dat hoofd van die pop ziet zweven? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.