Rinaldootje Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Oke ik heb dus een klein probleempje. Mijn download snelheid is bij alles wat ik download 160 Kb/s. Daardor moet ik als ik bijf. een mod van 2 GB wil downloaden duurt dat al gou een aantal uur. Ik heb gehoord dat er manieren te zijn om dat met wel 300% tot 400% te versnellen zonder dat je iets aan je internetverbinding hoeft te doen? Ik vraag dus. Zijn er manieren om de download snelheid te verbeteren? Zo ja, Welke? En zijn die gevaarlijk voor mijn FireFox? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Je kunt wel een paar dingen veranderen zodat pagina's sneller laden, maar als je een hogere downloadsnelheid wilt, zul je een beter internetabbonement moeten nemen. Mvg, Flitskikker Reageren
Ghosty Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Je kunt wel een paar dingen veranderen zodat pagina's sneller laden, maar als je een hogere downloadsnelheid wilt, zul je een beter internetabbonement moeten nemen. Mvg, Flitskikker Post dat dan even, ben wel benieuwd namelijk! Overigens, is 160kb/s wel bijzonder sloom. Weet je zeker dat je geen andere dingen hebt draaien tussendoor? En zijn er ook nog andere computers in je netwerk die veel dingen doen omstreeks internette / downloaden? Ik heb namelijk 800+kb/s, en ik weet zeker dat sommige mensen hier nog ver boven zitten. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Het ligt er ook aan WAAR je download. Zo heb ik op sommige istes maar 250 kb/s En op andere weer 1600 kb/s Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Je kunt wel een paar dingen veranderen zodat pagina's sneller laden, maar als je een hogere downloadsnelheid wilt, zul je een beter internetabbonement moeten nemen. Mvg, Flitskikker Post dat dan even, ben wel benieuwd namelijk! http://www.makeuseof.com/tag/the-ultimate-guide-to-speeding-up-firefox-3-5/ Eigenlijk zocht ik naar de informatie bij punt 11, maar die anderen kunnen uiteraard ook helpen. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2009 (bewerkt) Je kunt wel een paar dingen veranderen zodat pagina's sneller laden, maar als je een hogere downloadsnelheid wilt, zul je een beter internetabbonement moeten nemen. Mvg, Flitskikker Post dat dan even, ben wel benieuwd namelijk! Overigens, is 160kb/s wel bijzonder sloom. Weet je zeker dat je geen andere dingen hebt draaien tussendoor? En zijn er ook nog andere computers in je netwerk die veel dingen doen omstreeks internette / downloaden? Ik heb namelijk 800+kb/s, en ik weet zeker dat sommige mensen hier nog ver boven zitten. Nope. Dat weet ik zeker. Ik heb alles uitstaan. Het is wel soms zo als me zus met haar laptop ook op het internet zit dat de snelheid dan kan terugzakken tot onder de 100. Ja we zijn al wel bezig met een andere internetprovider te zoekken. Ik gebruik momenteel ook een Netgear Wg111 v3. ±50 Mb/s Het ligt er ook aan WAAR je download. Zo heb ik op sommige istes maar 250 kb/s En op andere weer 1600 kb/s Nope zo'n beetje overal waar ik download is het 160 Kb/s Mensen nog ideeën waarmee ik me internetsnelheid kan verbeteren? Bewerkt: 27 december 2009 door Rinaldootje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.