Sjaaky Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Hoe kan je een cadeautje (zoals een bloem) geven aan je date? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Hoe kan je een cadeautje (zoals een bloem) geven aan je date? voor haar gaan staan tijdens een date en op L-1 drukken als er linksboven een beeldje komt. (ps2 versie) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
t0mmyb0y Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 en met pc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 (bewerkt) en met pc? zelfde principe neem ik aan. pak wat je wil geven, ga voor haar staan, en dan moet er vanzelf een pop-up venster met de toet(sen) staan hoe je het kan geven. (zelfde knop als zoenen btw) kan het ook mis hebben want ik heb de pc versie niet maar 't lijkt me logisch :rolleyes: Bewerkt: 15 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
shaba Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 voor haar gaan staan en op Tab drukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 voor haar gaan staan en op Tab drukken dankje dan kan ik mijn vriendin op SA een kado geven allemaal bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[p][e][t][e][r] Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 hehe ik had laatst bosje bloemen.. gingtie der meej meppen ik dacht dat je moest geven door op lmb te drukke hehe <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 ja lekker maar als Sjaaky even verder had gekeken als zn neus lang is heb IK al een topic met die vraag !!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.