NickOwnage Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 (bewerkt) Hallo, ik ben weer eens bezig geweest met Signatures maken. Is al een tijdje terug. V1 V2 R+R? Border is er niet en tekst kon ik niet veranderen. Bewerkt: 27 december 2009 door NickOwnage Reageren
Pesimist Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 (bewerkt) cool net als of je met die groene scoop kijkt , dat groen is het mooist Bewerkt: 26 december 2009 door musii42 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Dankjewel! Reageren
ArticLight Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Ik zie eerlijk gezegd niet wat je er aan gedaan hebt... Gewoon een screenshot genomen en daar een groen effectje over gegooid? Saai! Probeer wat meer effecten toe te voegen, gebruik wat tutorials en dan ziet het er gelijk een stuk mooier uit. Ook vind ik het font niet echt bijpassend, dit is veel te 'netjes' voor een thema zoals Modern Warfare 2. Kies een wat strakker lettertype en stop 'm dan meteen een beetje weg, dus niet zo ergens in een hoekje. Probeer ook een wat minder opvallende tint te kiezen, deze past er totaal niet tussen. Verder lijkt me een border hier wel strak staan. Kortom, er moet nog veel aan veranderen naar mijn mening. 5/10 Reageren
Fedmas Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Hey, Ik vind hem wel héél groen, en vind de tekst niet echt passen. Ook ik mis de border. van mij krijg je een 6, omdat ik het wel een leuk onderwerp vind, en het een mooi plaatje vind. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Ik vind dit niet echt zo goed. Je ziet duidelijk dat het gewoon layers zijn die gewoon op elkaar gezet worden. Buiten de groene tint is er geen enkel effect toegevoegd. Ook de tekst past daar totaal niet bij. En de groene tint is ook te sterk aanwezig in de sig. Neem bijvoorbeeld een explosie als render. Zet wat effecten op je layers. Zet bijvoorbeeld de tekst in een strakker moderner lettertype, neem een witte kleur met een groene border/groene gloed er rond. Een border rondom de sig zou ook goed staan. 5.2/10 Reageren
Emaitroy Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 hij is saai, dat groen is leuk gedaan dat wel maar had het wat spectaculairder gemaakt, en je lettertype is weer zo "sierlijk" dat had best wel wat ruiger gemogen want 't is geen little big planet 4.5/10 Reageren
Royboow Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Hij is wat, ja. hoe zeg ik dat het beste... Normaal, iedereen kan dit maken, je moet eens proberen om je je signature eigen te maken, d.m.v jouw eigen stijl. maar dit kan iedereen imiteren. Als ik morgen met zo'n sig rond loop zeg jij: Hij ig geripped en zeg ik: Hij was makkelijk na te maken. dat krijg je dan. Je krijgt en 5 voor de moeite 5/10 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2009 (bewerkt) Ik vind dit niet echt zo goed. Je ziet duidelijk dat het gewoon layers zijn die gewoon op elkaar gezet worden. Buiten de groene tint is er geen enkel effect toegevoegd. Ook de tekst past daar totaal niet bij. En de groene tint is ook te sterk aanwezig in de sig. Neem bijvoorbeeld een explosie als render. Zet wat effecten op je layers. Zet bijvoorbeeld de tekst in een strakker moderner lettertype, neem een witte kleur met een groene border/groene gloed er rond. Een border rondom de sig zou ook goed staan. 5.2/10 Hij is wat, ja. hoe zeg ik dat het beste... Normaal, iedereen kan dit maken, je moet eens proberen om je je signature eigen te maken, d.m.v jouw eigen stijl. maar dit kan iedereen imiteren. Als ik morgen met zo'n sig rond loop zeg jij: Hij ig geripped en zeg ik: Hij was makkelijk na te maken. dat krijg je dan. Je krijgt en 5 voor de moeite 5/10 Dankje voor de rates en ook wat er mis is. Ik ga hier aan werken. Misschien een V2? V2 is er. Bewerkt: 27 december 2009 door NickOwnage Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Ik vind dit niet echt zo goed. Je ziet duidelijk dat het gewoon layers zijn die gewoon op elkaar gezet worden. Buiten de groene tint is er geen enkel effect toegevoegd. Ook de tekst past daar totaal niet bij. En de groene tint is ook te sterk aanwezig in de sig. Neem bijvoorbeeld een explosie als render. Zet wat effecten op je layers. Zet bijvoorbeeld de tekst in een strakker moderner lettertype, neem een witte kleur met een groene border/groene gloed er rond. Een border rondom de sig zou ook goed staan. 5.2/10 Hij is wat, ja. hoe zeg ik dat het beste... Normaal, iedereen kan dit maken, je moet eens proberen om je je signature eigen te maken, d.m.v jouw eigen stijl. maar dit kan iedereen imiteren. Als ik morgen met zo'n sig rond loop zeg jij: Hij ig geripped en zeg ik: Hij was makkelijk na te maken. dat krijg je dan. Je krijgt en 5 voor de moeite 5/10 Dankje voor de rates en ook wat er mis is. Ik ga hier aan werken. Misschien een V2? V2 is er. De groene tint is nu stukken beter. Nu alleen het lettertype nog. Met welk programma maak jij je sigs? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Ik gebruik nu Paint.net weet er nog niet zoveel van. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Ik gebruik nu Paint.net weet er nog niet zoveel van. Oooh ik d8 dat je photoshop gebruikte. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Verwacht niet veel goede comments, want het is niet echt wat. Groene gloed en tekst, daar word ik niet blij van. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Verwacht niet veel goede comments, want het is niet echt wat. Groene gloed en tekst, daar word ik niet blij van. rob geus,hoe diep kan je falen OT:ik vind hem niet zo mooi,beetje eentonig maar ik kan geen sigs maken dus verwacht van mij geen tips Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 6/10 Jammer dat er geen border is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.