Jump to content

populair

Recommended Posts

Geplaatst:

de vraag is of je populair bent op school of in je straat je wijk.

ikzelf ben niet echt populair maar hoor ook weer niet bij de onpopulaire mensen op school in de wijk waar ik woon kent iedereen me(niet altijd door de juiste manier :puh: )

Geplaatst:

Ondertitel: ben je populair bijvoorbeeld op school.

Alsnog kan je in dat andere topic ook stemmen en posten wanneer je populair bent buiten school om, dus ik zie niet in waarom er twee topics over grotendeels hetzelfde onderwerp moeten zijn. Maarja, daar beslissen de moderators maar over. :)

Geplaatst:

Ik zit überhaupt niet op school.

En ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik populair ben, ja.

Ik heb meer vrienden dan ik kan onderhouden op het moment ; overdosis-contact :clown:

Geplaatst:

Hoe kan je nou over jezelf oordelen of je populair bent of niet.

Enquête houden... ?

Je kunt toch kijken naar de hoeveelheid vrienden/ hoe bekend je bent in de omgeving.

Geplaatst:

op school ben ik wel populair,ik ga met iedereen om in de klas en kan ook met iedereen opschieten :Y

Geplaatst:

op school ben ik wel populair,ik ga met iedereen om in de klas en kan ook met iedereen opschieten :Y

maar dat is niet echt populair zijn. In mijn klas kan ik ook goed opschieten met iedereen, maar dan ben ik nog steeds niet heel populair.. Dat populair gedoe hoeft van mij allemaal niet, zolang je maar goeie vrienden hebt.

Geplaatst:

Ik ben heel populair, als ik voorbij fiets dan begroetten alle oude mensen mij. En verder hebben we in mijn wijk slechst 9 kinderen; ik, mn zus, 2 jongens(8 en 10), 3 meisjes(5,7 en 8) en nog 2 baby's. En de dichtsbijzijnde schoolvrienden wonen 10KM verderop.

Geplaatst:

kan mij het wat schelen als je populair bent. ik ben het een beetje in het midden maar veel populaire jongens vind mij wel altijd aardig maar. ik ga gwn om met me ''echte'' vrienden.

Geplaatst:

Populair wordt door veel mensen verkeerd bekeken tegenwoordig. Bij ons op school als je "populair" bent, dan ben je gewoon iemand die veel kloot en vrienden maakt; maar die uiteindelijk blijft zitten omdat hij geen fuck doet en niks weet.

Wat dat betreft hoef ik niet zo heel erg populair te worden. Bij ons hebben we niet echt populaire mensen die tegelijk ook nog overgaan. En die andere populaire mensen die doen dus zoals ik al zei, geen fuck, en zijn meer met andere mensen bezig dan met zichzelf (schoolwerk, e.d.) en die halen het niet.

Pas wanneer je de juiste balans vindt tussen jezelf en anderen, ben je populair. Maar dat is dan puur mijn mening.

Geplaatst:

Gelieve hier verder te gaan..

die gaat over school ik heb het hier over het algemeen

Dat kan ook prima in het andere topic.. Of had je ook nog plannen voor het bespreken van je populariteit bij de bakker, de slager en de zandbak? :puh: Het komt een beetje allemaal op hetzelfde neer, dus dan is één topic voldoende.. ^^

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...