BAD14 Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2009 (bewerkt) Ja maar het gaat vooral over het algemeen van een digitaal signaal en een analoog signaal. Volgens de theorie bevat analoog vaak ruis. Maar dit kan overal natuurlijk verschillen. Maar ik hebongeveer 150 euro tot beschikking Zoveel geld verdien ik niet als 14 jarige, en zoveel geld kan ik ook niet verdienen naast zakgelf Bewerkt: 27 december 2009 door BAD14 Reageren
Tjapie Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Ja, dat was een foutje van die RGB. Maar dan nog, ik zie echt geen ruis hoor en ik werk perfect op 1920x1200 met haarscherp en ruisvrij beeld.Dus ik weet niet waarom dit voor een monitor belangrijk is, het heeft enkel slechter beeld bij TV's. Mvg, BV_1993 Misschien ben je niet anders gewent? Ik vond ook een tijd dat er een prima geluid kwam uit mijn 2.1 setje van 20 euro. Totdat ik een zwaardere set aan mijn PC hing en dat maakt een heel verschil wat je eerst niet door hebt. Natuurlijk zal het ook van het beeldscherm zelf afhangen hoe die omspringt met de ontvangen signalen, maar dan nog is digitaal in het algemeen een stuk beter dan analoog. @ BAD14: Ik heb zitten zoeken naar Samsung schermen met de specs die jij wilt, maar dan moet je toch wel minimaal twee tientjes extra ertegen aan gooien. Het is ietsje meer, maar dan weet je zeker dat je kwaliteit in handen hebt. Zie hier anders de vergelijkingstest met de LG. Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Misschien ben je niet anders gewent? Ik vond ook een tijd dat er een prima geluid kwam uit mijn 2.1 setje van 20 euro. Totdat ik een zwaardere set aan mijn PC hing en dat maakt een heel verschil wat je eerst niet door hebt. Natuurlijk zal het ook van het beeldscherm zelf afhangen hoe die omspringt met de ontvangen signalen, maar dan nog is digitaal in het algemeen een stuk beter dan analoog. @ BAD14: Ik heb zitten zoeken naar Samsung schermen met de specs die jij wilt, maar dan moet je toch wel minimaal twee tientjes extra ertegen aan gooien. Het is ietsje meer, maar dan weet je zeker dat je kwaliteit in handen hebt. Zie hier anders de vergelijkingstest met de LG. Vooral als de LG als beste uit de test komt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.