Jump to content

Kan niet online


Tommyfrogy

Recommended Posts

Pokkepatch ook altijd van rockstar, begon al met dat de wegen doorzichtig waren.., dat is nu wel gefixt.

Maar nu kan ik dus niet online... Als ik custon match doe en ik probeer een free-mode game te starten blijft hij een hele tijd loaden en gaat weer terug naar de lobby...

Ik gebruik de .asi loader van alexander blade en de native trainer, maar dat zou gewoon moeten werken, toch?

thanks voor de moeite =)

Bewerkt: door Tommyfrogy
Link to comment
Delen op andere websites

Pokkepatch ook altijd van rockstar, begon al met dat de wegen doorzichtig waren.., dat is nu wel gefixt.

Maar nu kan ik dus niet online... Als ik custon match doe en ik probeer een free-mode game te starten blijft hij een hele tijd loaden en gaat weer terug naar de lobby...

Ik gebruik de .asi loader van alexander blade en de native trainer, maar dat zou gewoon moeten werken, toch?

thanks voor de moeite =)

er zijn veel trainers die niet online kunnen dus het is nog helemaal niet zo gewoon dat het werkt XD

Link to comment
Delen op andere websites

Pokkepatch ook altijd van rockstar, begon al met dat de wegen doorzichtig waren.., dat is nu wel gefixt.

Maar nu kan ik dus niet online... Als ik custon match doe en ik probeer een free-mode game te starten blijft hij een hele tijd loaden en gaat weer terug naar de lobby...

Ik gebruik de .asi loader van alexander blade en de native trainer, maar dat zou gewoon moeten werken, toch?

thanks voor de moeite =)

als jij dit hebt kan het wezen dat iets de connectie onderbreekt, bijvoorbeeld je download iets. Sluit daarom alle internetconsumerende programmas af en probeer het dan nog eens.

GTA4 heeft ook de rare eigenschap om het enige spel te zijn waarbij je verplicht bent de poorten te openen om fatsoenlijk online te kunnen spelen.

Ik adviseer je om sowieso even de asi loader en trainer te verwijderen en eventueel contact op te nemen met R* support

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan twee dingen proberen.

  • Plaats het bestand FileCheckFix.asi (ook verkrijgbaar via alexander blade) in de installatiemap van GTA IV en probeer het dan nog eens.
  • Probeer het spel te starten zonder asi-loader, trainers en modificaties en controleer dan of je nog steeds problemen hebt met de MultiPlayer.

Succes. ^_^

PS Als je ooit toevoegingen hebt gemaakt zoals trainers en een asi-loader zal je weinig bereiken bij R*.

Link to comment
Delen op andere websites

Filecheck heb ik gedaan, net als alle programma's sluiten (wat ik altijd doe om de fps een beetje op te krikken).

zonder .asi werk het wel =), maar nu wil ik ook graag met .asi online kunnen... als enige zonder trainer online is kansloos...

Het zal niet aan de trainer liggen aangezien hij (volgens de maker) compatible is met 1.0.0.4 (dat is de laatste patch toch?).

Ik zal het nog een keer proberen, zijn er nog andere .asi loaders die op 1.0.0.4 kunnen (naast alex's dus)

Link to comment
Delen op andere websites

idd, wat Koe al zegt, patch 5 is uitgebracht om het gebruik van asi loaders e.d. te voorkomen, grote kans dat dit het veroorzaakt. Je zult hoe dan ook zonder asi loader meoten spelen online, er is een fix die zorgt dat de asi loader werkt, maar dat is alleen voor single player.

De nieuwe patch heeft een ingebouwde herkenning die het gebruik van asi mods en loaders voorkomt om het hacken te voorkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

joh? dat doe ik met alles met die kutvista... maar ik heb opnieuw alles gedownload en in die map gezet, nu start dat pokkespel niet meer op. Best kut aangezien ik, als ik zonder trainer online ga, iedereen emt dezelfde trainer zie. waarschijnlijk heeft hij gewoon de pik op mij.

Ik heb trouwens ook alle fix-en van alex gedownload. maakt ook niks uit. iemand nog een laatste ingeving voordat ik het opgeef?

Edit - wauw, ben nu wel weer in staat om hem op te starten, nu geeft hij aleen als ik een multiplayer game start een foutmelding dat hij een eror heeft en dat ik gta opnieuw moet opstarten...

Bewerkt: door Tommyfrogy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...