Jump to content

pls help me


lectrofox

Recommended Posts

HalLo,

ik heb zonet de native trainer geinstalleerd en ervan genoten XD

Ik zit op een laptop,dus moest ik werken via de FN knop en zo kon ik in de menu naar beneden en naar boven gaan (bv FN indrukken en op "U"= 4)

Maar plots als ik het menu opendoe kan ik niet meer in de menu scrollen, de native trainer afkortingen gaan wel nog, het eerste menu kan nog

geopend worden, maar dat is ook al.

Pls help me!!

grz ward

Link to comment
Delen op andere websites

Daar kunnen wij je denk ik ook niet bij helpen. Het grootste probleem is dat je geen numeriek gedeelte hebt op je keyboard. Dat is ongeveer het belangrijkste om de trainer mee te besturen. De Met de 2 en de 8 bijvoorbeeld ga je omhoog en omlaag, met de 5 activeer je de functie die oplicht.

Heb je toevallig ergens in je huis een toetsenbord liggen die je even kan aansluiten op je laptop. Misschien is de trainer dan wel bestuurbaar? Dat gamed volgens mij ook 2x zo lekker, gewoon grote toetsen die tegen een ram kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar kunnen wij je denk ik ook niet bij helpen. Het grootste probleem is dat je geen numeriek gedeelte hebt op je keyboard. Dat is ongeveer het belangrijkste om de trainer mee te besturen. De Met de 2 en de 8 bijvoorbeeld ga je omhoog en omlaag, met de 5 activeer je de functie die oplicht.

Heb je toevallig ergens in je huis een toetsenbord liggen die je even kan aansluiten op je laptop. Misschien is de trainer dan wel bestuurbaar? Dat gamed volgens mij ook 2x zo lekker, gewoon grote toetsen die tegen een ram kunnen.

Wel, dat is het raarste, het heeft gegaan. Ik heb ermee kunnen werken, via de FN knoppen. En ze gaan nog altijd,

dat zie ik aan de FN toets 9. Als ik die indruk komt er een random attacking ped zoals normaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht heb je per ongeluk je toetsenbord settings veranderd. Dit doe je normaal gesproken door CTRL+SHIFT tegelijkertijd in te toetsen. (Gebeurt mij ook vaak per abuis.)

Als je deze toetscombinatie nogmaals gebruikt, zou de configuratie weer omgezet moeten worden. Probeer dat eens. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht heb je per ongeluk je toetsenbord settings veranderd. Dit doe je normaal gesproken door CTRL+SHIFT tegelijkertijd in te toetsen. (Gebeurt mij ook vaak per abuis.)

Als je deze toetscombinatie nogmaals gebruikt, zou de configuratie weer omgezet moeten worden. Probeer dat eens. ^_^

ok ik zal het zeker eens proberen, ik hoop het!

Kzal het je laten weten als het lukt!!

--

nee, het haalt helemaal niets uit jammer genoeg. Weet er nog iemand iets?

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...