fatality22 Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Hoe kan ik het beste mijn long capaciteit vergroten? Loop nu vast in San Fierro bij een missie van Woozie Groeten, Werner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Hoe kan ik het beste mijn long capaciteit vergroten? oesters verzamelen. of gewoon veel onderwater zwemmen. veel succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Veel onder water zwemmen, dan groeit je Long Capaciteit vanzelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroendb Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 een lekkere frisse duik nemen en je eigen zo lang mogelijk onder water helpen. en dan weer boven . ff balkje vol laten lopen en weer onder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Je zegt precies hetzelfde als Scott. 1 antwoord is wel genoeg ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[p][e][t][e][r] Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 er ligt aan de east coast of die andere coast een boot ook ergens...als je daaar onderdoor kunt zwemmen heb je genoeg getraint Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.