moechy Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Ik ben nog steeds aan het oefenen met anime. En dit is men resultaat. Reageren
Royboow Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Ik merk dat je steeds beter word, vergeleken met je eerste. Ik vind het een sig met uitstraling, mooi BG. leuke efecten en het heeft wel iets, ik weet niet hoe het te omschrijven, maar het heeft iets. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Mooi hoor! Je gaat echt vooruit en het is al bijna helemaal goed. Het enige wat niet goed is, is dat het aan de rechterkant te leeg is 9/10 Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 (bewerkt) De effecten in deze signature zijn erg mooi. Veel mooier dan de eerdere. Het enigste waar ik me zwaar aan erger is iets waar jij zelf weinig aan kan doen. En dat is dat je render eigenlijk een heel slecht getekende ripp-off is van Asuka uit de anime Neon Genesis Evangelion. Een echte render zou toch wat mooier zijn. Zoals deze of deze of deze. Ja ik weet het. Ik had deze al gerate in BeaT DowN. Bewerkt: 27 december 2009 door Flashingdemon666 Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Heel mooie sig. Mss zou het beter zijn mocht je de rechterkant niet zwart laten maar ook rood doen? 8.7/10 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 erg mooi gemaakt Ik wou dat ik het kon 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.